Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
1.094
Reaction score
990
Η αλήθεια ειναι ότι δεν θέλω να ξανά ασχοληθώ με tweaks και το επόμενο μου σύστημα θα ήθελα να είναι all in one ηχεία/sub που να επικοινωνούν ασύρματα
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.313
Reaction score
56.763
Ωχ, τώρα το είδα αφού έγραψα πρώτα. Πάει τώρα .... έγραψα. :D

Δεν πειράζει να περάσει λίγο ευχάριστα η ώρα, να αρχίσει να με πειράζει ο ΝΚ, να τον πειράζω εγώ για τα πάνκικα ... και μετά να πάμε ευχάριστα για ύπνο και οι δύο. :D :D
αγκίστρι.png

Μιας και μιλάμε για ηχητικές βελτιώσεις, αφήνω και αυτό εδώ, έτσι για να ζωντανέψει το νήμα


Παρά τα διθυραμβικά σχόλια του ειδικού τύπου της εποχής, δεν υπάρχει το προιόν πια. Δεν προλάβαμε.
massage.png

Μακάρι.
GSGas.png


:lolsign:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.415
Reaction score
135.405
Πρέπει κάποτε να φτιάξω πολυκαναλο με τα τζενελακια
Ή θα το φτιάξω ή θα μου μείνει απωθημένο :biggrin:
Πιστεύω ότι πρέπει να πραγματοποιήσουμε τα γούστα μας σ' αυτή τη ζωή, γιατί είναι πολύ μικρή και δεν μπορούμε να τα αναβάλλουμε για την επόμενη, ότι προλάβουμε σ' αυτήν είναι, ότι αρπάξει ο κ@λος μας, τρέχατε ποδαράκια μας! 😎

Και μιλάω σοβαρά, χωρίς γελάκια και χάχανα.
Πολύ σοβαρά μάλιστα. 😎

Τώρα, όσον αφορά τέτοιο μελλοντικό πρότζεκτ:

Από την εμπλοκή σου στο θρεντ με τα ιμερσιβ στούντιος, είναι βέβαιο πως έχεις διαπιστώσει ότι Genelec και Neumann κατέχουν την συντριπτική πλειοψηφία των σοβαρών υλοποιήσεων, και όχι αδίκως.

Προφανώς έχουν κάποια πολύ σοβαρά πλεονεκτήματα αυτές οι δύο φίρμες στα ηχεία τους.

Το σχετικά βατό κοστολόγιο των δορυφόρων απ' αυτές τις 2 φίρμες (σε σχέση πχ με τις αγγλίδες και γαλλίδες) σε συνδυασμό με τα άριστα μετρητικά δεδομένα τους, είναι ένα σοβαρότατο ατού για δημιουργία ιμερσιβ σεταπ, και ακόμα και στα ακριβά στούντιο, δεν πετάνε εύκολα χρήμα, σπανίως περισσεύει.

Για την τελική ευθεία της επιλογής, έχω να σημειώσω τα εξής 5 απλά πραγματακια:

1. Η σειρά the ones έχει ψηφιακή είσοδο. Αν δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί, δες άλλες επιλογές. Γενικώς μιλώντας, ηχεία που έχουν ψηφιακή είσοδο (όπως και τα kii για παράδειγμα), τα χρησιμοποιείς αποκλειστικά και μόνον με αυτήν. Τέλος.
2. Η σφραγισμένη καμπίνα στους δορυφόρους αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα στην ενσωμάτωση σαμπ. Ειδάλλως, εάν δεν γίνεται αλλιώς, επιβεβαίωσε πως το σημείο συντονισμού της οπής ανάκλασης χαμηλών είναι τουλάχιστον μέσα στην 1η οκτάβα (κι όσο πιο χαμηλά τόσο το καλύτερο), απαγορεύεται να είναι μέσα στη 2η δια ροπάλου.
3. Τα σαμπ από αυτές τις φίρμες, είναι μεν ακριβά, αλλά είναι δικαίως ακριβά, χωρίς βέβαια να είναι αναγκαίο να είναι ομόσταυλα των δορυφόρων σε ένα φουλ ιμερσιβ σεταπ με ισχυρό και ικανό AV processor. Αλλά εάν δεν υφίσταται σοβαρός AV processor, κι αν δε ξέρεις όσα ξέρει ο μπουτχιας στην ενσωμάτωσή τους, τότε η μόνη ασφαλής λύση, είναι τα ομόσταυλα σαμπ.
Όπως θα έχεις παρατηρήσει σε όλες (εντελώς όλες) τις ιμερσιβ υλοποιήσεις των στούντιο, είναι ομόσταυλα. Κι ας είναι ακριβά. Κάτι ξέρουν αυτοί.
4. Ο χώρος πάντα έχει μεγαλύτερη σημασία από τους δορυφόρους. Καλύτερα συμβιβασμός σε υποδεέστερους δορυφόρους, παρά συμβιβασμός στον χώρο και στην επίδραση που θα έχει αυτός στο τελικό αποτέλεσμα.
5. Σα το waveforming δεν εχ. Επόμενη καλύτερη επιλογή, προφανώς το DBA, ή SBA χωρίς τοιχωματικό όριο πίσω. Τέλος, 4-αδα σαμπ. Εδώ, μη βλέπεις τι κάνουν στα στούντιο, διότι χώρο σα τα στούντιο δε μπορείς να φτιάξεις, πάρτο απόφαση.

Αυτά τα λίγα από μένα. 😃
 
Last edited:

Μηνύματα
4.879
Reaction score
8.604
Genelec και Neumann κατέχουν την συντριπτική πλειοψηφία των σοβαρών υλοποιήσεων, και όχι αδίκως.
Εχω και κάτι ακόμη στο υποψιν:D
titel_edit1.1520x1000.jpg


Απ οτι είδα σε αυτό το ινστιτούτο είχανε αρχικά 5.0 διάταξη με τα ακατονομαστα και για στέρεο 2 geithain.
Τελικά τα κάνανε όλα geithain
img_3823.jpg__1920x1080_q85_subsampling-2.jpg
 

Μηνύματα
15.665
Reaction score
18.187
Ο μόνος όρος που πρέπει να κυνηγάς, να μετράς, να επιδιώκεις να ακούσεις, να διακρίνεις και έχει αξία (περιγραφική και ουσιαστική καθώς όλοι με πολύ λίγη "εκπαίδευση" και εμπειρία μπορούν να διακρίνουν), απο αυτούς των audio people είναι οι εξής δύο :D : natural - φυσικότητα και organic - οργανικότητα.
Επειδή κάποιες φορές συνειρμικά μου έρχονται διάφορες εμπειρκές διαπιστώσεις στο μυαλό μετά την διατύπωση τους πρώτα γραπτά, @Bhutia πάνω στο θέμα αυτό των δύο αυτών λέξεων (φυσικότητα και οργανικότητα) θέλω να ρισκάρω - ως συνήθως με μικρό δείγμα στην διαθεσή μου και όντας διατεθειμένος να eat a little bit of crow - και να πω το (πιθανό) κάτωθι παρατηρούμενο φαινόμενο σε περίπτωση που θα ήθελες να το σχολιάσεις, εκτιμήσεις ή δικαιολογήσεις κλπ :

Απο πολύ μικρό δείγμα ανθρώπων που ασχολούνται με το audio και των οποίων παρατηρούσα τις αντιδράσεις τους όταν καμιά φορά περίμενα με την σειρά μου να ακούσω εγώ με ραντεβού αυτά που εγώ ήθελα ή και με λίγη χρονική αλληλεπικάλυψη άκουγανε και αυτοί τις δικές μου επιλογές έχω να πω : Ότι πολλοί απο αυτούς, ακόμη και οι πολύ "έμπειροι" καμιά φορά όταν συναντούν αυτά τα δύο σε ένα ηχοσύστημα (πολύ σπάνιο) δεν μπορούν να εκτιμήσουν τι ακούνε και συνήθως δεν το θέλουν κιόλας. Σα να έχουν συνηθίσει σε διαφορετικό ήχο , κάτι που θα ήθελαν να ξεχωρίζει, ενθουσιάζει σε συγκεκριμένα σημεία, μια ανάγκη να θεωρούν σωστό έναν ήχο που δεν έχει αυτά τα χαρακτηριστικά που έστω και διασιθητικά σε κάποια φάση να θεωρήσουν καλό ... τελικά τον απορρίπτουν καθώς αυτός ο ήχος δίνει αρχικά την εντύπωση (όταν τον πρωτοακούς σε εκθέσεις, δοκιμές, γρήγορες ακροάσεις) λίγο "βαρετός" και αυτό που ξεχωρίζει και μένει μόνο είναι η μουσική. Είναι ένα πράγμα - χαρακτηριστικό που μου θυμίζει την ανάγκη των ανθρώπων να είναι συνέχεια με κάποιον άλλον και να μην μπορούν να μείνουν μόνοι ή όταν έχουν μάθει συνεχώς το μυαλό τους να δουλεύει και να ψάχνουν για κάτι μην μπορώντας να δούν μια απλή λύση μπροστά στα μάτια τους. Όταν ένα σύστημα έχει κάποια χαρακτηριστικά τέτοια (γιατί αυτό έχει κάποιες "διαβαθμίσεις" σαν φαινόμενο ) που είναι λίγο μεγαλύτερες απο ότι έχουν συνηθίσει σαν ήχο ... τότε μπορεί να το αποδεχθούν. Εάν ένα σύστημα το έχει σε πολύ μεγάλο βαθμό "μπλοκάρουν" και εμφανίζονται οι αντιδράσεις που σου ανέφερα.

Όπως είπα το "δείγμα" μου είναι πολύ μικρό ... αλλά έχεις παρατηρήσει κάτι ; Μιιλάω για ανθρώπους που δεν έχουν ζήσει με ένα τέτοιο σύστημα αλλά αυτοί που καλούνται να επιλέξουν και το πρωτοσυναντούν.
 

Μηνύματα
125
Reaction score
128
Εχω και κάτι ακόμη στο υποψιν:D
View attachment 347778

Απ οτι είδα σε αυτό το ινστιτούτο είχανε αρχικά 5.0 διάταξη με τα ακατονομαστα και για στέρεο 2 geithain.
Τελικά τα κάνανε όλα geithain
View attachment 347780
Κάτι πρέπει να κάνεις … κάπου να απευθυνθείς
 

Μηνύματα
2.092
Reaction score
3.165
Η αλήθεια ειναι ότι δεν θέλω να ξανά ασχοληθώ με tweaks και το επόμενο μου σύστημα θα ήθελα να είναι all in one ηχεία/sub που να επικοινωνούν ασύρματα
Not pure, not hi fi (end)
:banned: :punish:
 

Μηνύματα
15.665
Reaction score
18.187
Καλά τον λέει , αύριο μπορεί να κουφαθεί, κουτσαθεί, παντρευτεί, φύγει σε κανά Θιβέτ για φιλοσοφία. :D 😍 Πάρε και εσύ μια απόφαση βρε Ν.Κ. αλλιώς θα διαλέξω εγώ ηχεία για σένα. :D (τα me geithain να πάρεις).
Not pure, not hi fi (end)
:banned: :punish:
Με μικρό παιδί στο σπίτι και οικογένεια και άλλο ίσως καθοδόν σε λίγο ... τι να κάνει ο άνθρωπος δηλαδή ; no joke.
 

Μηνύματα
2.092
Reaction score
3.165
Καλά τον λέει , αύριο μπορεί να κουφαθεί, κουτσαθεί, παντρευτεί, φύγει σε κανά Θιβέτ για φιλοσοφία. :D 😍 Πάρε και εσύ μια απόφαση βρε Ν.Κ. αλλιώς θα διαλέξω εγώ ηχεία για σένα. :D (τα me geithain να πάρεις).

Με μικρό παιδί στο σπίτι και οικογένεια και άλλο ίσως καθοδόν σε λίγο ... τι να κάνει ο άνθρωπος δηλαδή ; no joke.
Αυτό που κουοτάρεις τον εαυτό σου με ξεπερνάει.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.259
Μηνύματα
2.934.538
Members
38.166
Νεότερο μέλος
giannis600
Top