- Μηνύματα
- 16.004
- Reaction score
- 14
ερώτηση προς το τεχνικό τμήμα (Corporate customer support)
Πότε φτιάχνουν όλα?
Απο την διεύθυνση δεν εχουμε καμμιά ενημέρωση για τίποτε.
Ουτε χρονοδιάγραμμα ούτε καν μια διαβεβαίωση οτι γίνονται προσπάθειες.
Τους εχουν αφήσει τελείως στο σκοτάδι.. απορώ πώς ακόμα απαντάνε στο τηλέφωνο τεχνικοί και δεν εχουν πάει αλλού... μεγαλη αβεβαιότητα επικρατεί στην Telecoms...
Εκανα αιτηση για νέα γραμμή απο Forthnet και περιμένω να δώ πότε θα την ενεργοποιήσουν. Αν κλείσει η Telecoms εχω έτοιμο το νέο πακέτο φιλοξενίας στην Forthnet και σε μερικές ώρες γίνεται η μετάβαση αμεσα και απλά. Μερικές ώρες να γίνουν redirect οι DNS servers.
Μού εδωσε ενα καλό πακέτο η Forthnet που κανείς άλλος πάροχος δεν το πιάνει.
Σε άλλο thread θα αναφέρω λεπτομέρειες του πακέτου και αντιμετώπιση απο όλους τους providers, καθώς μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους επαγγελματίες.
Δεν βλέπω ΦΩΣ. σχεδόν 2 εβδομάδες διορία εδωσα δεν μπορώ να ρισκάρω μια μέρα να μου πούν κλείσαμε.
Πότε φτιάχνουν όλα?
Απο την διεύθυνση δεν εχουμε καμμιά ενημέρωση για τίποτε.
Ουτε χρονοδιάγραμμα ούτε καν μια διαβεβαίωση οτι γίνονται προσπάθειες.
Τους εχουν αφήσει τελείως στο σκοτάδι.. απορώ πώς ακόμα απαντάνε στο τηλέφωνο τεχνικοί και δεν εχουν πάει αλλού... μεγαλη αβεβαιότητα επικρατεί στην Telecoms...
Εκανα αιτηση για νέα γραμμή απο Forthnet και περιμένω να δώ πότε θα την ενεργοποιήσουν. Αν κλείσει η Telecoms εχω έτοιμο το νέο πακέτο φιλοξενίας στην Forthnet και σε μερικές ώρες γίνεται η μετάβαση αμεσα και απλά. Μερικές ώρες να γίνουν redirect οι DNS servers.
Μού εδωσε ενα καλό πακέτο η Forthnet που κανείς άλλος πάροχος δεν το πιάνει.
Σε άλλο thread θα αναφέρω λεπτομέρειες του πακέτου και αντιμετώπιση απο όλους τους providers, καθώς μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους επαγγελματίες.
Δεν βλέπω ΦΩΣ. σχεδόν 2 εβδομάδες διορία εδωσα δεν μπορώ να ρισκάρω μια μέρα να μου πούν κλείσαμε.