Maria Pentagiotissa
Επίτιμο μέλος
- Μηνύματα
- 15.781
- Reaction score
- 344
ΠΟΙΑ Δικαιοσύνη?
Αντιγράφω αποσπασματικά από το "ΕΘΝΟΣ" της 11/06, η επισήμανση δική μου:
****
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΑΚΗΣ ΓΚΑΤΖΙΟΣ
Το αμαρτωλό παρελθόν, η «αδυναμία» στα μοναστήρια και το DNA ενός παλιού γνώριμου της Ασφάλειας, οδήγησαν στην εξιχνίαση της άγριας διπλής δολοφονίας με θύματα δύο καλόγριες, που είχε γίνει στις 23 Απριλίου στο μοναστήρι Αρτοκωστάς στην Κυνουρία.
Ως δράστες κατηγορούνται ένας Ελληνας από το Ναύπλιο και δύο Σκοπιανοί, οι οποίοι εκείνο το μοιραίο βράδυ πήγαν στο μοναστήρι με σκοπό τη ληστεία.
Από το DNA από δέρμα που βρέθηκε στα νύχια της μιας μοναχής και έπειτα από συντονισμένες έρευνες της αστυνομίας εντοπίστηκαν οι τρεις εμπλεκόμενοι στην υπόθεση που προκάλεσε αίσθηση στο πανελλήνιο πριν από ενάμισι μήνα και συνελήφθησαν οι δύο στην Ελλάδα και ο τρίτος στα Σκόπια.
Ανακρίνονταν ένα ολόκληρο 24ωρο για να ομολογήσουν. Ο Ελληνας και ο ένας Σκοπιανός στην προσπάθειά τους να πιέσουν τις μοναχές να τους αποκαλύψουν πού έχουν κρυμμένα χρήματα και χρυσαφικά έφραξαν με μαξιλάρια τα πρόσωπα της Μαρίας Βλαχάκη και της Θεοδώρας Μανιακούρα αντίστοιχα με αποτέλεσμα οι τελευταίες να πεθάνουν από ασφυξία.
Με πανομοιότυπο τρόπο ο Ελληνας είχε ληστέψει το 2001 τη μοναχή Ζωή στο μοναστήρι Αγίων Αδριανού και Ναταλίας, κοντά στο Ναύπλιο. Η μοναχή αυτή, που την είχε κουκουλώσει με μια βαριά κουβέρτα, είχε καταφέρει τότε να επιζήσει. Μάλιστα, λίγο αργότερα ο δράστης είχε συλληφθεί και είχε δικαστεί σε 16 χρόνια φυλάκιση. Εκτίοντας ποινή τριών ετών περίπου, αποφυλακίστηκε το 2005.
Οπως λέει η μοναχή Ζωή στο «Εθνος», μετά την αποφυλάκισή του την επισκέφθηκε ξανά ζητώντας ελεημοσύνη. Δεν φανταζόταν ωστόσο η μοναχή ότι πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο που κατηγορείται τώρα ως δράστης του διπλού εγκλήματος στην Κυνουρία.
Ο 27χρονος Ελληνας, σύμφωνα με την αστυνομία, είχε επισκεφθεί το μοναστήρι Αρτοκωστάς πριν από το έγκλημα ως πιστός και ζήτησε ελεημοσύνη, γι αυτό και ήταν γνωστός στις δύο μοναχές.
****
Υποχρέωση της αστυνομίας είναι να συλλαμβάνει και να παραδίδει τους ενόχους ή υπόπτους στη δικαιοσύνη, υποχρέωση της οποίας είναι να πράττει τα δέοντα.
Όταν η δικαιοσύνη αντί για τα δέοντα πράττει "ό,τι νάναι" (βλ. παραπάνω), τότε μερικές φορές και οι αστυνομικοί, που, ας μου επιτραπεί η έκφραση, κάνουν το χαμαλίκι της υπόθεσης, "τα παίρνουν". Πράγμα σαφώς αδικαιολόγητο, αλλά ανθρώπινο.
Στο κάτω-κάτω, στο περιστατικό της Ομόνοιας η πράξη των αστυνομικών προκάλεσε καταρράκωση της αξιοπρέπειας και πιθανές σωματικές βλάβες από τα συνεχή χαστούκια σε δύο ενόχους, ενώ στο περιστατικό στο μοναστήρι, η πράξη των μοσχαρο-κεφαλών της δικαιοσύνης προκάλεσε το θάνατο δύο παντελώς αθώων ηλικιωμένων ανυπεράσπιστων γυναικών.
Ανέφερα και νωρίτερα ότι θεωρώ το βιντεοσκοπημένο γλέντι κατάπτυστο. Ωστόσο, κάτι γεγονότα όπως αυτό που παρέθεσα παραπάνω αιτιολογούν (ΔΕΝ δικαιολογούν) το μίσος ορισμένων οργάνων της τάξης ενάντια στους κακοποιούς.
Όλα τα παραπάνω, βέβαια, γνώμη μου...
Αντιγράφω αποσπασματικά από το "ΕΘΝΟΣ" της 11/06, η επισήμανση δική μου:
****
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΑΚΗΣ ΓΚΑΤΖΙΟΣ
Το αμαρτωλό παρελθόν, η «αδυναμία» στα μοναστήρια και το DNA ενός παλιού γνώριμου της Ασφάλειας, οδήγησαν στην εξιχνίαση της άγριας διπλής δολοφονίας με θύματα δύο καλόγριες, που είχε γίνει στις 23 Απριλίου στο μοναστήρι Αρτοκωστάς στην Κυνουρία.
Ως δράστες κατηγορούνται ένας Ελληνας από το Ναύπλιο και δύο Σκοπιανοί, οι οποίοι εκείνο το μοιραίο βράδυ πήγαν στο μοναστήρι με σκοπό τη ληστεία.
Από το DNA από δέρμα που βρέθηκε στα νύχια της μιας μοναχής και έπειτα από συντονισμένες έρευνες της αστυνομίας εντοπίστηκαν οι τρεις εμπλεκόμενοι στην υπόθεση που προκάλεσε αίσθηση στο πανελλήνιο πριν από ενάμισι μήνα και συνελήφθησαν οι δύο στην Ελλάδα και ο τρίτος στα Σκόπια.
Ανακρίνονταν ένα ολόκληρο 24ωρο για να ομολογήσουν. Ο Ελληνας και ο ένας Σκοπιανός στην προσπάθειά τους να πιέσουν τις μοναχές να τους αποκαλύψουν πού έχουν κρυμμένα χρήματα και χρυσαφικά έφραξαν με μαξιλάρια τα πρόσωπα της Μαρίας Βλαχάκη και της Θεοδώρας Μανιακούρα αντίστοιχα με αποτέλεσμα οι τελευταίες να πεθάνουν από ασφυξία.
Με πανομοιότυπο τρόπο ο Ελληνας είχε ληστέψει το 2001 τη μοναχή Ζωή στο μοναστήρι Αγίων Αδριανού και Ναταλίας, κοντά στο Ναύπλιο. Η μοναχή αυτή, που την είχε κουκουλώσει με μια βαριά κουβέρτα, είχε καταφέρει τότε να επιζήσει. Μάλιστα, λίγο αργότερα ο δράστης είχε συλληφθεί και είχε δικαστεί σε 16 χρόνια φυλάκιση. Εκτίοντας ποινή τριών ετών περίπου, αποφυλακίστηκε το 2005.
Οπως λέει η μοναχή Ζωή στο «Εθνος», μετά την αποφυλάκισή του την επισκέφθηκε ξανά ζητώντας ελεημοσύνη. Δεν φανταζόταν ωστόσο η μοναχή ότι πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο που κατηγορείται τώρα ως δράστης του διπλού εγκλήματος στην Κυνουρία.
Ο 27χρονος Ελληνας, σύμφωνα με την αστυνομία, είχε επισκεφθεί το μοναστήρι Αρτοκωστάς πριν από το έγκλημα ως πιστός και ζήτησε ελεημοσύνη, γι αυτό και ήταν γνωστός στις δύο μοναχές.
****
Υποχρέωση της αστυνομίας είναι να συλλαμβάνει και να παραδίδει τους ενόχους ή υπόπτους στη δικαιοσύνη, υποχρέωση της οποίας είναι να πράττει τα δέοντα.
Όταν η δικαιοσύνη αντί για τα δέοντα πράττει "ό,τι νάναι" (βλ. παραπάνω), τότε μερικές φορές και οι αστυνομικοί, που, ας μου επιτραπεί η έκφραση, κάνουν το χαμαλίκι της υπόθεσης, "τα παίρνουν". Πράγμα σαφώς αδικαιολόγητο, αλλά ανθρώπινο.
Στο κάτω-κάτω, στο περιστατικό της Ομόνοιας η πράξη των αστυνομικών προκάλεσε καταρράκωση της αξιοπρέπειας και πιθανές σωματικές βλάβες από τα συνεχή χαστούκια σε δύο ενόχους, ενώ στο περιστατικό στο μοναστήρι, η πράξη των μοσχαρο-κεφαλών της δικαιοσύνης προκάλεσε το θάνατο δύο παντελώς αθώων ηλικιωμένων ανυπεράσπιστων γυναικών.
Ανέφερα και νωρίτερα ότι θεωρώ το βιντεοσκοπημένο γλέντι κατάπτυστο. Ωστόσο, κάτι γεγονότα όπως αυτό που παρέθεσα παραπάνω αιτιολογούν (ΔΕΝ δικαιολογούν) το μίσος ορισμένων οργάνων της τάξης ενάντια στους κακοποιούς.
Όλα τα παραπάνω, βέβαια, γνώμη μου...