- Μηνύματα
- 6.967
- Reaction score
- 5.863
Μπραβο Γιωργη!!Τώρα θα του μπιπ την ψυχολογιά του Γιάννη..

Μπραβο Γιωργη!!Τώρα θα του μπιπ την ψυχολογιά του Γιάννη..
Αυριο πουρνο-πουρνο θα αρμεξω την γαιδουρα! Αν και μου διαβασα οτι μονο με βουβαλισιο γινεται καλη δουλεια!Γιάννη, μάλλον χάνει γιατί δεν έκανε το μπάνιο του με γάλα.![]()
H μπαταρια ειναι ειναι αυτη στην φωτο. Θα ελενξω οσα ειπες.λογικό να βγάζει ατμό κ από εκεί.
για το υγρό,δεν σφραγίζει καλά κάποιο από τα oring του τανκ,4 είναι. βρές ποιό είναι κ ή κάνε αυτό με το νήμα,ή αντικατέστησε το. θα πρέπει (με άδειο τανκ) αν κλείσεις την εισαγωγή αέρα κ την βίδα ρύθμισης με το δάχτυλο σου να μην μπορείς να τραβήξεις καθόλου αέρα απο το επιστόμιο. όταν συναρμολογείς το τανκ οι τελευταίες βόλτες κάθε κομματιού θα πρέπει να είναι λίγο πιο δύσκολες,που σημαίνει οτι το oring κάνει επαφή.
για τα watt όσα θέλεις για όποιον λόγο θέλεις(διάρκεια μπαταρίας γεύση θερμοκρασία κτλ)
κ με 0.9oohm με σωστή ασφαλή μπαταρία δεν έχεις θέμα,αλλά η διάρκεια παίρνει την κατηφόρα.
δεν ξέρω ποιά μπαταρία χρησιμοποιείς ...κοίταξε το όμως σίγουρα.
Και εγω μολις μου την εδωσαν,ειπα τι ειναι αυτο,και το εψαξα.μια χαρά είναι οι EH (δεν αναγνώρισα το λογότυπο μόνο το ΕΗ είχα δεί μέχρι τώρα)
Mην αλλάξεις τις Panasonic.Είναι εξαιρετικές μπαταρίες.Για το μηχανικο αυτη την στιγμη εχω δυο AW 18350 και την ΕΗ. Για svd &coolfire 1 εχω δυο panasonic NCR 18650,οπου θα τις αλλαξω λιγο αργοτερα με δυο ΑW.
Δεν το χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου.Πρακτικά το έχω για να ελέγχω τις αντιστάσεις..Υ.Γ Γιωργο πως παει το δικο σου SVD? To δικο μου αρχισε τα κολπα στο κουμπι.