- Μηνύματα
- 818
- Reaction score
- 1.841
εγω θα του εβαζα λίγο ακόμαΚόψε από το σαμπ μερικά dB
εγω θα του εβαζα λίγο ακόμαΚόψε από το σαμπ μερικά dB
Και σε συνδυασμό με θετικό gain στο 100-450, που θα ζορισει λίγο τους δορυφόρους.Κόψε από το σαμπ μερικά dB
Κόψε από το σαμπ μερικά dB
Σούπερ. Σιγά μην μειώσω τα μπάσα .Εντάξει, άστα να βαράνε να γουστάρεις!
Ωραία παιζ ρε; Σ'αρέσει;
Η περιοχη 100~350, μηπως θελει λιγα dB ανεβασμα;spl μαζί και δεξια αριστερα χωριστά.
Με μικροφωνο σε θεσεις γυρω γυρω ανα 30 εκατοστα.
Να πεις κιόλας άμα σε πειράζει κατά τις ακροάσεις η παρεμβολή του DAC από το Genelec sub με την έξτρα μετατροπή στο σήμα.spl μαζί και δεξια αριστερα χωριστά.
Με μικροφωνο σε θεσεις γυρω γυρω ανα 30 εκατοστα.
Δεν έχω καταλάβει κάτι μέχρι στιγμής. Ίσως φταίνε τα ηχεία που δεν είναι και ότι καλύτερο ίσως φταίνε και τα αυτιά μου , ίσως δεν έχει και ακουστή διαφορά.Να πεις κιόλας άμα σε πειράζει κατά τις ακροάσεις η παρεμβολή του DAC από το Genelec sub με την έξτρα μετατροπή στο σήμα.
Μην σιδερώνεις. Ειδικά πάνω από τα 200Hz.γιατί είχαν μαζευτεί πολλά.
Για εξήγησε σε παρακαλώ. Στο rew υπάρχει τέτοια δυνατότητα;Ότι φίλτρα χρησιμοποιείς να είναι τύπου tone control.
Δεν έχει Ντακ το σαμπ.Να πεις κιόλας άμα σε πειράζει κατά τις ακροάσεις η παρεμβολή του DAC από το Genelec sub με την έξτρα μετατροπή στο σήμα.
Εφόσον περιλαμβάνει αναλογικές εισόδους κι εξόδους παράλληλα με ψηφιακή επεξεργασία σήματος παρέχουσα delay στα κύρια ηχεία πρέπει μεταξύ εισόδου κι εξόδου να μεσολαβεί δικτύωμα AD-DA μετατροπής. Ο τρόπος να μην περνούσε το σήμα από αυτό θα ήταν σύνδεση μέσω εισόδων-εξόδων AES/EBU ώστε να παρέμενε η διαχείριση στο ψηφιακό πεδίο.Δεν έχει Ντακ το σαμπ.
Να έχουν μικρό Q.Για εξήγησε σε παρακαλώ. Στο rew υπάρχει τέτοια δυνατότητα;
Δεν έχει ούτε delay.Εφόσον περιλαμβάνει αναλογικές εισόδους κι εξόδους παράλληλα με ψηφιακή επεξεργασία σήματος παρέχουσα delay στα κύρια ηχεία πρέπει μεταξύ εισόδου κι εξόδου να μεσολαβεί δικτύωμα AD-DA μετατροπής. Ο τρόπος να μην περνούσε το σήμα από αυτό θα ήταν σύνδεση μέσω εισόδων-εξόδων AES/EBU ώστε να παρέμενε η διαχείριση στο ψηφιακό πεδίο.
Τα main κροσάρονται κανονικά από το ένα εκ των δύο σαμπ, καθώς αμφότερα τα σαμπ διαθέτουν 7.1 bass management με LR 24dB/Oct κρος στους 80 κύκλους.
...
H παρακάτω δημοσιευμένη φράση με ώθησε στην υπόθεση ότι παρεχόταν delay στα main από τα ίδια τα sub όπως θα ήταν δυνατόν με τα 18S και την έξτρα μετατροπή που έθιξα...Δεν έχει ούτε delay.
Δεν έχει AD/DA μετατροπείς.
Σε καθαρά αναλογικό επίπεδο είναι ολόκληρο (όπως και το 870 Neumann, το οποίο επίσης έχει 7.1 bass management, χωρίς ίχνος dsp).
Το μόνο που διαθέτει, είναι 2 dip switches για ρύθμιση φάσης στο σαμπ, με λίγες δυνατότητες (45/90° και αναστροφή πολικότητας). Συγκριτικά, το Neumann 870 έχει μόνον 180° διακόπτη, ακόμα λιγότερα δηλαδή.
Δεν έχει ούτε AES EBU εισόδους ή εξόδους, και καμιά δυνατότητα σε ψηφιακό επίπεδο.
Απλό αναλογικό κρος εφαρμόζει στους δορυφόρους, line level cross, και ένα "άθροισμα" (απλός αναλογικός μίκτης) για την έξοδο που πάει στα σαμπ, πάλι σε αναλογικό επίπεδο, σαν τα παλιά καλά line level crossovers και line level bass management εργαλεία,, που βάζαμε μεταξύ προ και τελικών.
Άριστη υλοποίηση σε αναλογικό επίπεδο, δεν βγάζει ούτε ίχνος θορύβου. Τότε που έβγαινε, δεν διέθετε κανενός είδους DSP στα ενεργά ηχεία της η Genelec, όλα ήταν σε αναλογικό επίπεδο. Πάνε κάποια χρόνια από τότε..
ΥΓ. Το έχω δει και με τα ματάκια μου, μια πλακέτα όλη κι όλη, με μια χούφτα op-amps, που παίζουν μάλλον σαν buffers, και ένα στάδιο με gain στην έξοδο για σαμπ. (με dip-switch δίνει +10dB). Οι δε ενισχυτικές βαθμίδες, είναι μια ανά μεγάφωνο, τυπικές πλακέτες της ice, γεφυρωμένες (full balanced )(όπως και τα Neumann).
True balanced all the way, από την είσοδο μέχρι τον τελικό για κάθε μεγάφωνο. Παλαιάς κοπής, χωρίς ψηφιακά πουθενά (ούτε glm υποστηρίζει, ούτε τίποτα).
Τα main κροσάρονται κανονικά από το ένα εκ των δύο σαμπ, καθώς αμφότερα τα σαμπ διαθέτουν 7.1 bass management με LR 24dB/Oct κρος στους 80 κύκλους.
...