- Μηνύματα
- 5.292
- Reaction score
- 9.319
Αρκεί να το ενσω-ματωσουμε σωστά σαν τον Μπούτχια μαςΕγώ θα κρατάω το καπέλο να μαζεύω τα χρήματα που θα μας δίνουν. Δε ντρέπομαι.Χωρίς μπάσο βέβαια δεν θα μας δίνουν τίποτε.
![]()

Αρκεί να το ενσω-ματωσουμε σωστά σαν τον Μπούτχια μαςΕγώ θα κρατάω το καπέλο να μαζεύω τα χρήματα που θα μας δίνουν. Δε ντρέπομαι.Χωρίς μπάσο βέβαια δεν θα μας δίνουν τίποτε.
![]()
Κάποιος άλλος τρόπος δηλαδή δεν υπάρχει ;Με ηχεία συνηθισμένων διαστάσεων για να έκανες δουλειά με sub κομμένο άνω των 40 Hz θα έπρεπε ο χώρος να έχει τόσο έντονους κι επίμονους ιδιορρυθμούς στη ζώνη 45-60 Hz κατά τρόπον ώστε να είχαμε και τα main κομμένα...κάτω από τα 60 Hz.
Εκεί πάει το πράμα
Τα ίδια τα ηχεία με τον χώρο είναι που θα θέλαμε περισσότερο να ξεκουράζονται παρά ο ενισχυτής.Κάποιος άλλος τρόπος δηλαδή δεν υπάρχει ;
Δηλαδή ξαναρωτάω πάλι τα "full range" ηχεία (τα συνηθισμένα μάλλον που λές) δεν έχει νόημα να τα αγοράζουμε ; (εάν δεν έχουν ρυθμίσεις ή dsp τα ίδια π.χ. σαν τα δικά σου και τα One's του dourou ή άλλα τελος πάντων παρόμοια) ;
Και εκτός του παραπάνω (εκτός δηλαδή απο τα τζάμπα χρήματα που χάνουμε) ότι να αναλαμβάνουν τόσο ψηλά τα subs θα έχει και επίπτωση στο stereo image που υπάρχει στις χαμηλές μεταξύ 40 (50) και 80 (100) hz και αυτό αποδίδεται καλύτερα με το να εκπέμπονται απο τα main ηχεία ((ή όχι , καθώς έχει βγεί κάνενας μύιθος .pdf υποκειμενικών ακροάσεων (και για αυτό) για να μένουμε μόνο στα πλεονεκτήατα σε τόσο ψηλό θεωρούμενο (για εμένα εννοω) κροσάρισμα ως επιλογή ?. Δεδομενου και του γεγονότος ότι μπορεί να έχουμε και ενισχυτή με αρκετά watt και power supply και δεν θέλουμε βρε παιδί μου σώνει και καλά να τον "ξεκoυράσουμε". Μέχρι τα 40 -50 HZ αντέχει να οδηγεί. Και εκεί τζάμπα πήγανε δηλαδή τα χρήματα μας ?).
Όχι βέβαια.ξαναρωτάω πάλι τα "full range" ηχεία (τα συνηθισμένα μάλλον που λές) δεν έχει νόημα να τα αγοράζουμε ;
Φυσικά.Και εκεί τζάμπα πήγανε δηλαδή τα χρήματα μας ?).
Αυτά που μου απάντησες είναι ασύμβατα.Όχι βέβαια.
Φυσικά.
Ακόμα να το καταλάβεις;
Όχι.Αυτά που μου απάντησες είναι ασύμβατα.
ΟΚ έβαλες και άλλο παράγοντα και νομίζω εννοείς και για εντελώς "συνηθισμένα' Full range. Εγώ είχα στο μυαλό μου κάτι σαν το δικό μου. Αλλά τεσπά κατάλαβα την λογική.Όχι.
Ξαναδιάβασέ το.
Πεταμένα λεφτά είναι κάθε δορυφόρος πλήρους φάσματος, με μόνη εξαίρεση εάν έχει καρδιοειδη λοβό (έστω και εντοιχισμένα).
Το πραγματικά χρήσιμο φάσμα σε οποιοδήποτε δορυφόρο είναι από 80 κύκλους και πάνω.
Η δυνατότητα του δορυφόρου να παίζει ικανοποιητικά μέχρι τους 40 κύκλους, είναι βεβαίως χρήσιμη, ώστε να γίνει πραγματικά σωστά το κρος στους 80 κύκλους, διότι με "τυπικό" κρος lr 24dB/oct, μια χαρά θα παίζει ο δορυφόρος μια οκτάβα κάτω από το σημείο κρος, θα παίρνει αρκετή ενέργεια, και ομοίως το σαμπ θα παίζει μια οκτάβα πάνω από το σημείο κρος.
Το άθροισμα της απόκρισης των 2, για να είναι πραγματικά σωστό με κρος μεταξύ τους στους 80 κύκλους, θα πρέπει το καθένα εκ των 2 να μπορεί να παίζει σχετικά αξιοπρεπώς μια οκτάβα μετά το σημείο κρος.
Γι'αυτό το λόγο απαιτείται μίνιμουμ 8"-ιντσο μεγάφωνο στο δορυφόρο, αλλά αυτά, μεταξύ μας.
Το stereo είναι γτπκ σε κάθε πτυχή του, ιδίως στο image.θα υποφέρει το stereo image
Είναι ζήτημα καλών τρόπων όποιος κάνει παρατηρήσεις ν'ανέλυε περαιτέρω όποια στοιχεία θα έκρινε ότι ανταποκρίνονται περισσότερο στον ορισμό. Ο ίδιος πάντως στο παρελθόν είχα αστειευτεί στο νήμα της απόσβεσης με το group delay και το... ΄΄γκουπ΄΄ delay.Αλλο το γδουπαριστό μπάσσο και άλλο το μπάσσο μιάς νότας.
Και τα δικά μου δεν τα κροσσάρω , ελεύθερα τα έχω. Μόνο τα σαμπς κροσσάρονται στους 40 κύκλους για δικάναλο περιεχόμενο .Δλδ παίζουν μέχρι τους 40 από 0 .
Αφού είπαμε να μη μπει μονάχα ένα sub ενώ οι σύγχρονοι επεξεργαστές από ολοκληρωμένους AV ήδη παρέχουν δυνατότητα αποκλειστικής σύζευξης καθενός τεμαχίου sub με τα γειτονικά προς εκείνο δορυφορικά κανάλια.Εσύ ως μη έχων τέτοιον αλλά επιμένοντας δικαναλικά θα τοποθετήσεις καθένα τεμάχιο ή ντάνα σε συναφή θέση προς καθένα εκ των main ηχείων.ΟΚ έβαλες και άλλο παράγοντα και νομίζω εννοείς και για εντελώς "συνηθισμένα' Full range. Εγώ είχα στο μυαλό μου κάτι σαν το δικό μου. Αλλά τεσπά κατάλαβα την λογική.
Νομίζω βέβαια ότι θα υποφέρει το stereo image στα (μεσο)χαμηλά με το σάμπ τόσο ψηλά. Αλλά δεν μπορεί να τα έχεις όλα (πιθανόν).
Δεν σου έκανα καμία παρατήρηση .Είναι ζήτημα καλών τρόπων όποιος κάνει παρατηρήσεις ν'ανέλυε παράλληλα όποια στοιχεία θα έκρινε ότι ανταποκρίνονται περισσότερο.
Υπερθεματισμός αλλά χωρίς ... επαρκή θεμελίωση. Οπότε κάθε άλλο παρά ως υπερθεματισμός θα εκλαμβανόταν.Δεν σου έκανα καμία παρατήρηση .
Οσο για τους καλούς τρόπους , επίτρεψέ μου να σε πληροφορήσω ότι απλά ανέφερα την γνώμη μου . Την οποία και υπερθεματίζω. Τίποτα άλλο.
Να θεωρηθεί ότι κι εσύ τώρα .... υπερθεματίζεις πάνω στη χρησιμότητα των συγκεκριμένων ακουστικών ;;;Πάρε ακουστικά να σωθείς.
![]()
FIR Audio Radon 6 Review
In this review we check out the $3,299 USD FIR Audio Radon 6. Find out how it performs and sounds compared to other IEMs. On Headfonia!www.headfonia.com
Πάμε λοιπόν αφού έτσι το θέλεις.Υπερθεματισμός αλλά χωρίς ... επαρκή θεμελίωση. Οπότε κάθε άλλο παρά ως υπερθεματισμός θα εκλαμβανόταν.![]()
Το γδουπαριστό στοιχείο μπορεί κάλλιστα ν'αποδίδεται μαζί με άλλα περιγραφικά από ανώτερες ζώνες αλλά να κυριαρχεί επειδή θα έπεφτε πάνω στο θεμελιώδη συντονισμό από διάταξη ενίσχυσης χαμηλού.Πάμε λοιπόν αφού έτσι το θέλεις.
Γδουπαριστό μπάσσο , δική σου ορολογία , φαντάζομαι είναι αυτό που έχει μόνο γδούπο , και καμία άλλη περιγραφική ιδιότητα . Οπως ατάκα , ανώτερες συχνότητες , δλδ από 60 -120 κύκλους.
Απουσία ταχύτητας , και περιγραφής κάποιων χαρακτηριστικών ήχου μεσοχαμηλών .
Μπάσσο μιάς νότας , αυτό που παράγεται κατά κανόνα από σύνθια , με τον χαρακτηριστικό ήχο του χαμηλού του απροσδιόριστου . Αυτό που αναπαράγεται μόνο ως συχνότητα . Χωρίς ιδιαίτερο χρώμα ,χαρακτηριστικά κρούσης κλπ.
Δεν θα παίξω το παιχνίδι των εντυπώσεων , για να θεμελιώνω- αποδεικνύω κάθε φορά της δικές μου απόψεις.