- Μηνύματα
- 42.893
- Reaction score
- 76.491
Εσύ έχεις πολύ γρήγορο/α και πολύ όμορφη/ες να υποθέσω;Όπως και όσοι αρκουνται με τα όχι και τόσο γρήγορα αυτοκίνητα, τις όχι και τόσο ωραίες γυναίκες, κλπ κλπ.
Εσύ έχεις πολύ γρήγορο/α και πολύ όμορφη/ες να υποθέσω;Όπως και όσοι αρκουνται με τα όχι και τόσο γρήγορα αυτοκίνητα, τις όχι και τόσο ωραίες γυναίκες, κλπ κλπ.
Συμφωνώ διαφωνώντας. Δεν πιστεύω πως πρεπει να τα έχεις ολα στην εντέλεια για να εκτιμήσεις τα πλεονεκτήματα ενός καλού ψηφιακού. Κάθε ηχείο θα ξυπνήσει, ακόμα και η μετριότητα. Ανοιχτό μυαλό μόνο χρειάζεται απο κει και πέρα για να εντοπίζονται οι αδυναμίες που αναφέρεις και να ξεκολλαμε απο την ασθένεια του ματσαρισματος. Δηλαδή τι; να δίνει ο διαιτητής δεύτερο λάθος πέναλτι στη αντίπαλη ομάδα για να ισοφαρίσει το πρώτο λάθος πέναλτι; Doesn't make sense.Άλλο είπα, αλλά συμφωνώ 1000/100 μαζί σου.
ΠΟΛΥ τυχεροί κιόλας όσοι αρκούνται στον ήχο των ενκορ.
Σημαίνει πως ο χώρος τους είναι της προκοπής, τα ηχεία τους χάρακες και η πηγή τους σωστή.
Δυστυχώς, είναι βεβαίως αναμενόμενο, οι 9/10 χαιενταδες δε μπορούν να αρκεστουν στον μηδενικό ήχο των ενκορ, καθώς η παντελής έλλειψη χρωματισμών δε μπορεί να συνδυαστεί και να καλύψει τα προβλήματα του χώρου τους, των κακοσχεδιασμένων ηχείων τους (σα το δημιούργημα της βιεννης, που οφείλει λόγω ονόματος να παίζει κλασσική) ή λόγω προβληματικής πηγής. Και φυσικά καλωδίων. Και αποτελειωτικά λόγω άρνησης (θέμα άποψης) για ισοσταθμιση χώρου.
Πολύ τυχεροί, κωλοφαρδοι
- δυστυχώς το ματσάρισμα είναι η αναγκαία λύση του φτωχού. . . και να ξεκολλαμε απο την ασθένεια του ματσαρισματος. . . .
Χρυσέ μου, hiendas γεννιεσαι δεν γίνεσαιΕσύ έχεις πολύ γρήγορο/α και πολύ όμορφη/ες να υποθέσω;
Όχι μηδενικό. Απλώς λείπουν τα μισά.Δυστυχώς, είναι βεβαίως αναμενόμενο, οι 9/10 χαιενταδες δε μπορούν να αρκεστουν στον μηδενικό ήχο των ενκορ, .....
Εδώ να δεις πόσο ΄΄τυχεροί΄΄ και...ολιγαρκείς είναι όσοι θα καλύπτονταν με ένα τέτοιο setup για τις ακροάσεις τους...- στο θέμα μας πάλι : Θα μπορούσαμε συμπερασματικά να πούμε πως η τάξη Α , ακούγεται γενικά καλύτερα , αλλά πως από πλευράς κόστους , θερμοκρασίας , γήρανσης των υλικών λόγω αυτής κλπ , δεν συμφέρει ; πλήν συστημάτων ειδικών αποστολών . . . πχ τάξη Α - OTL Λαμπάτος με ηχεία διαφραγμάτων τύπου fostex ;
Και συμβιβασμένος δεν γεννιέσαι,αλλά...γίνεσαι.Χρυσέ μου, hiendas γεννιεσαι δεν γίνεσαι
Θα επρεπε οχι μονο να μην υπαρχει ενδιαμεση παυση και των δυο διακοπτων , δλδ του ανω και του κατω ( θετικη και αρνητικη ημιπεριοδο ) , ουτε να λειτουργησουν ταυτοχρονα και οι δυο διακοπτες εστω για ενα απειροελαχιστο χρονικο δισαστημα , αλλα θα επρεπε να λειτουργουν μονιμα και οι δυο , η εστω να εισχωρουν σε μεγαλο βαθμο ο ενας διακοπτης στα χωραφια του αλλου , για να μπορουμε να παρομοιαζουμε τους Class D με την Ταξη Α η εστω με την ταξη ΑΒ , ομως τοτε θα ειχαμε το τελειο βραχυκυκλωμα .Χιουμοριστικά μιλώντας,μπορεί κάποιος να φανταστεί τη μετάβαση μιας τοπολογίας κλάσης D σε αμιγή τάξη Α ,καθώς το διάστημα νεκρού χρόνου θα τείνει απειροστικά στο μηδέν και υπό κατάλληλες συνθήκες σχεδίασης-κατασκευαστικών ανοχών-θερμοκρασίας η αγωγή θα επεκτείνεται παρασιτικώς ανάμεσα στους επιμέρους διακόπτες,οι οποίοι αντί να διαδέχονται ο ένας τον άλλον θα τείνουν να λειτουργούν ταυτοχρόνως -έστω και για ελάχιστα χρονικά διαστήματα- με αποτέλεσμα να προκύπτουν φαινόμενα βραχυκύκλωσης
Κατασκευαστης χονδρικα μουχεπει οτι στην ταξη α υποτριπλασιαζεται ο χρονος στον οποιο χρηζουν αλλαγη πυκνωτες λυχνιες κλπ .Με μεση χρηση 3-5 χρονια εκτος λυχνιων .Με απολυτα νουμερα δεν ειναι τραγικο εκτος κι αν παιζεις πχ με 4 300 b.Γ ια τα ss μαλλον ναδινεις κανα 10 % της αξιας του μηχανηματος για σερβις καθε 4 χρονια για ναχεις ταξη Α μαλλον οκ ειναι ασε που το χειμωνα εχεις και μια καποια θερμανση- στο θέμα μας πάλι : Θα μπορούσαμε συμπερασματικά να πούμε πως η τάξη Α , ακούγεται γενικά καλύτερα , αλλά πως από πλευράς κόστους , θερμοκρασίας , γήρανσης των υλικών λόγω αυτής κλπ , δεν συμφέρει ; πλήν συστημάτων ειδικών αποστολών . . . πχ τάξη Α - OTL Λαμπάτος με ηχεία διαφραγμάτων τύπου fostex ;
- μελέτα το παρελθόν , για να προβλέπεις το μέλλονΤάξη Α, τάξη Β, τάξη ΑΒ... Αλυσοδεμένοι στο παρελθόν...
Που τα είδες βρε αυτά?Συμφωνώ διαφωνώντας. Δεν πιστεύω πως πρεπει να τα έχεις ολα στην εντέλεια για να εκτιμήσεις τα πλεονεκτήματα ενός καλού ψηφιακού. Κάθε ηχείο θα ξυπνήσει, ακόμα και η μετριότητα. Ανοιχτό μυαλό μόνο χρειάζεται απο κει και πέρα για να εντοπίζονται οι αδυναμίες που αναφέρεις και να ξεκολλαμε απο την ασθένεια του ματσαρισματος. Δηλαδή τι; να δίνει ο διαιτητής δεύτερο λάθος πέναλτι στη αντίπαλη ομάδα για να ισοφαρίσει το πρώτο λάθος πέναλτι; Doesn't make sense.
Φαντάζομαι πως ακόμα πιο γελοίο βρίσκεις το ότι class D δουλεύουν single ended, σωστά;Το οτι οι class D ειναι ταξη Α αν μη τι αλλο το βρισκω γελοίο...
Δυστυχώς, για άλλη μία φορά, έχεις δίκιο Κώστα μου..Τζάμπα κόπο έκανα, τζάμπα...
Να:- δυστυχώς το ματσάρισμα είναι η αναγκαία λύση του φτωχού
Πρέπει να «ματσάρει» με τον ενισχυτή
Τρίχες κατσαρές! Θέλετε ένα παράδειγμα; Τα Adam Tensor έχουν μεγάφωνα που προέρχονται από την ίδια την Adam και την επίσης γερμανική Eton, οι δε ενισχυτές τους έρχονται έτοιμοι από την Ice Power, όντας διαθέσιμοι σε ολόκληρη τη βιομηχανική αγορά, και ανάλογα με την ισχύ τους θα τους βρείτε σε μια γκάμα προϊόντων, από μονομπλοκ με τη φίρμα του Jeff Rowland έως τα κινητά τηλέφωνα της Samsung. Όταν η Eton σχεδίασε και κυκλοφόρησε στην αγορά αυτά τα μεγάφωνα, αυτοί οι ενισχυτές της Ice Power δεν είχαν σχεδιασθεί καν. Λέτε οι μηχανικοί της Adam να έχουν την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος, και να ξέρουν να «ματσάρουν» ενισχυτές με μεγάφωνα; Αλήθεια, εσείς τί μάρκα παρμεζάνα προτιμάτε στο πέστο βασιλικού; Ή μήπως δεν ξέρατε πως το πέστο βασιλικού έχει παρμεζάνα;
Να μου πείτε πως το «μάτσινγκ» είναι μια τελείως αφηρημένη διαδικασία, όπου ο ιδιοκτήτης, τέλος πάντων ο χομπίστας ρε παιδί μου, μπερδεύει την Ηλεκτρονική με τη γευσιγνωσία (και κάτι άλλο ακόμα, αλλά ας μη γίνω χυδαίος), και «για τα δικά του αυτιά» το τάδε ηχείο «ταιριάζει» ή «αγαπά» τον δείνα ενισχυτή, έτσι μάλιστα, το δέχομαι. Δεν είναι κακό να κάνει κανείς και λίγη φιγούρα, και λίγο τον καμπόσο στην παρέα του, να προτάξει λιγάκι το εγώ του, αλλά μη τρελαθούμε πια! Όλα έχουν ένα όριο! Ένας σωστός ενισχυτής οδηγεί σωστά το φορτίο έως το ενεργειακό του όριο. Ένα σωστό ηχείο παίζει σωστά με έναν σωστό ενισχυτή, και ή οδηγείται έως το όριό του, αν μπορεί ως εκεί ο ενισχυτής, ή οδηγείται σωστά κάτω από το όριό του, έως εκεί που μπορεί ο ενισχυτής.
Εχεις κανενα link να δω ολη την αναλυση που εχει γινει επι του θεματος αυτου ? .Δυστυχώς, για άλλη μία φορά, έχεις δίκιο Κώστα μου..
Ευχαριστως να τα διαβασω οπως λες , αλλα ρε συ δωσε επιτελους το συγκεκριμενο link , για να μην ψαχνω , επισης εαν λες εμενα ημιμαθη η χαλιεντα , σε πληροφορω οτι κανεις μεγαλο λαθος , διοτι εγω οπως φαινεται και απο τα ποσταρισματα μου δινω μεγαλη βαση στις καλες μετρησεις των ενισχυτων , επισης εγω ειμαι που εβαλα το Quiz με το Dead Time για τους Class D ενισχυτες , αλλα απ' οτι φαινεται κανεις δεν εδωσε σημασια , εχω πει και εγω καποια πραγματα για την αναδραση το Damping Factor και αλλα , επομενως επρεπε να τα δεις αυτα πριν χαρακτηρησεις αδικα τον συνομηλητη σου ! , εκτος εαν θελεις να πιστευεις ( η και να εθελοτυφλεις ) οτι μονο καποιοι " διακεκριμενοι " εδω μονο στο site τα ξερουν αυτα και κανενας αλλος .Η αλήθεια είναι πως η διαπίστωση ότι οι class D παίζουν σε τάξη Α, όπως και πολλά άλλα που με υποχθόνιες διαθέσεις αναπαραγάγω πρόσφατα σε διάφορα θρεντς, διατυπώθηκε προ πολλών πολλών ετών από τον φίλο μου τον Κόγια, μάλιστα σε μία εποχή που ούτε που μου είχε περάσει από το μυαλό η ιδέα τούτη, ομολογώ πως κι εγώ καθυστέρησα χρόνια να την υιοθετήσω. Μάλιστα, η διαπίστωση αυτή, συμπληρώνεται στο πρωτότυπο κείμενο από την απόλυτη βεβαιότητα του ίδιου ότι αυτά δε μπαίνουν στο μυαλό του χαϊεντά (ούτε με ένεση, όπως λέει συχνά πυκνά). Άδικος κόπος.
Η ταπεινή μου προτροπή, είναι να διαβάσετε κάποτε τα γραπτά σεντόνια που με πολύ κόπο έχει στρώσει εδώ μέσα ο Κόγιας. Ψαξτε τα, ξεθαψτε τα! Ως δια μαγείας, θα λυθούν όλες σας οι απορίες, διότι, καλώς ή κακώς, τα έχει γράψει όλα ο άτιμος.. από μένα, απλώς ρισπεκτ και για την γνώση του, αλλά ιδίως για τον κόπο του και την διάθεσή του να τα μοιραστεί όλα αυτά, σε ένα περιβάλλον κατά βάση εχθρικό, λόγω των εμμονων μας σε χαλιεντικα στερεότυπα και λόγω επικράτησης μιας ημιμάθειας ολκής..