Project ''Projectορας''




Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
1. Έχω μερικές ενστάσεις.

6. Το σωστό όνομα έβαλα, πειραχτήρι. :D
1) οτι θες καρδια μου

6) εισαι ο μονος που με καταλαβαινει :drinks:


Για να μην χαθούμε με τα ονόματα.
Δεδομένης της (προσωρινής; ) αδυναμίας του marantz για λεπτομερή χεράτη ισοστάθμιση είναι αδύνατον ο όποιος καλιμπράτορας να κάνει μεγάλες παρεμβάσεις.
Για καλή μας τύχη το audyssey το φέρνει σε ανεκτό επίπεδο και αυτές δεν χρειάζονται. Ακόμη καλύτερα όταν χεριάζεται στα βασικά από ανθρώπους με εμπειρία στη ρύθμιση πολυκάναλων συστημάτων όπως ο Μανώλης, ο Κώστας, ο zizik. Για παράδειγμα ότι έκανε ο Μανώλης χθες και ο Κώστας σήμερα τα ίδια μου είπε και ψιλοέκανε (δεν είχαμε μικρόφωνο για διόρθωση των levels τότε) ο zizik όταν το πρωτοάκουσε.
δεν χρειαζονται παρεμβασεις στις συχνοτητες.....εισαι τζετ.... εκτος χαμηλα το οποιο θελει να ασχοληθεις...
...η καμπυλη παιρνει λιγο διορθωση οπως εισαι(το ειδες)...... αν θες πιο πολυ... η απο συγκεκριμενη συχνοτητα ψηλα η χαμηλα περιμενε το app....

Στην ρυθμιση πολυκαναλων τι δουλεια εχει ο Zizik !!!!!! :o
.....και εγω φυσικα μιας και ασχολουμαι ελαχιστα....:D

τωρα το εφτιαξες το mic :p

Θες να εξηγήσεις γιατι; δεν καταλαβαίνω
τι δεν καταλαβες ;
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.682
Reaction score
87.162
τι δεν καταλαβες ;
Γιατι όχι ανα 5db η κλίμακα; και ποια ειναι τα
άλλα πραγματα....
???

Ρωταω για να καταλάβω ποια ειναι η κοινώς αποδεκτή κλίμακα που πρέπει να χρησιμοποιούμε για να συνεννοούμαστε
 

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
ανα 10db να βλεπεις... για να πας στα 5db και κατω ......

.....τα αλλα πραγματα που λεω θα στα πει ο ΖΑΠ καλα ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.574
Reaction score
140.361
Στην ανίχνευση προβλημάτων, χρησιμοποιούμε 10-ρα κλίμακα. Φαίνονται, κάνουν μπαμ.

Στην μανιουαλ επιδιόρθωση προβλημάτων, χρησιμοποιούμε την μέγιστη ανάλυση που μπορούμε, ακόμα και κάτω από 5-αρα κλίμακα, διότι θέλει πολύ προσοχή και να ξέρεις καλά τι κάνεις.

Στην αυτοματοποιημένη διαδικασία διόρθωσης, το ταργκετ κερβ μπαίνει σε 10-αρα κλίμακα και οποιοδήποτε σοφτγουερ αυτόματης διόρθωσης το φέρνει στο +-3, οπότε δεν έχει κανένα ενδιαφέρον υψηλότερη ακρίβεια απεικόνισης.

Έτσι κι αλλιώς, χωρίς σπέσιαλ σούπερ ειδικό και προσφάτως καλιμπραρισμενο μικρόφωνο και υψηλής πιστότητας συνολικό εξοπλισμό μετρήσεων, αλλά και επιτηδευμένη μεθοδολογία, δεν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ή νόημα να θες κάτι πιο αναλυτικό στην απεικόνιση από 10-αρα κλίμακα.

Η ουσία βρίσκεται πίσω από τις μετρήσεις, στην κατανόηση του τι μετράς και τι επιθυμείς να διορθώσεις ή για τι αδιαφορείς, πράγμα που δεν είναι διόλου απλό να εξηγηθεί, καθώς προαπαιτεί μεγάλο υπόβαθρο και βαθειά γνώση του αντικειμένου, συν την απαραίτητη εμπειρία που φέρνει η τριβή με το θέμα.

Δηλαδή, οι 9 στους 10 με ένα μικρόφωνο στο χέρι κι ένα σοφτγουερ, κάνουν συνήθως περισσότερο κακό παρά καλό, διότι δε γνωρίζουν ούτε τι μετράνε ούτε τι πρέπει να κάνουν.

Δηλαδή τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, αλλά κι ο παπάς χωρίς ράσα δε κάνει βαφτίσια, γάμους και λοιπά μυστήρια. ;)

Χ
ένα σωστό ηχείο, σωστά σχεδιασμένο, παίζει σωστά από τον κατασκευαστή του, πχ ένα ενεργό στουντιακό μόνιτορ φημισμένο για την τονική του ακρίβεια. Στη μέτρηση στο χώρο μας, μετράει λάθος. Δηλαδή παίζει λάθος το ηχείο; Προφανώς όχι, αυτό παίζει σωστά, άρα μόνο ο χώρος παίζει λάθος, εξ ου και ο ορισμός "ισοσταθμιση χώρου" κι όχι "ισοσταθμιση ηχείου". Το ερώτημα λοιπόν που πρέπει πρώτα να απαντήσεις, είναι ποιο ποσοστό του ανακλωμενου ήχου μετράς σε σχέση με την άμεση ακτινοβολία του ηχείου, διότι η άμεση είναι ντε φάκτο σωστή. Το δεύτερο ερώτημα που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου, είναι πόσο θες επίτηδες να αλλοιώσεις την άμεση ακτινοβολία, ώστε να βελτιωθεί η ανακλώμενη, πράγμα που προφανώς εξαρτάται από την απόσταση ακρόασης, διότι άλλη απόσταση ακρόασης δίνει άλλο λόγο άμεσης ανακλώμενης, κι επίσης εξαρτάται από τους λοβούς ακτινοβολίας του ηχείου, που πρέπει να το λαμβάνεις υπόψιν. Το τρίτο ερώτημα που προκύπτει, είναι ότι αν κάνεις καθαρά ισοστάθμιση χώρου, δηλαδή διόρθωση ενεργή των ανακλάσεων, πρέπει να διορθώσεις ξεκάθαρα και μόνο το χώρο, στο βαθμό που σου επιτρέπει το κρίσιμο δυναμικό εύρος. Σε αυτήν την περίπτωση, το μόνο διάγραμμα που έχει νόημα, είναι αυτό των χρόνων αντήχησης, το οποίο μπορείς κάλλιστα να εκλαβεις ως διάγραμμα απόκρισης του χώρου, σα να είναι ο χώρος το ηχείο σου το κακοσχεδιασμένο. Και τελευταία σκέψη που πρέπει να περνά από το μυαλό σου πριν βάλεις χέρι στο εκουαλαιζερ, είναι το δίλημμα του να αλλοιώσεις την άμεση ακτινοβολία ή να εφαρμόσεις μία μετακίνηση, μία στροφή του ηχείου, μία θεραπεία πρώτης ανάκλασης για να μετριάσεις την αλλοίωση και να μη χρειαστεί να αλλοιώσεις το καλό σου το ηχειακι με το σούπερ ντουπερουλτρα καλώδιο τετρακαβλωδίωσης;
 
Last edited:

Μανώλης Κ.

Calibrator! Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.089
Reaction score
2.065
Λοιπόν, το audyssey βάζει λάθος τα ηχεία (large/small), τα crossovers και τα levels. Βάζει όμως όσο σωστότερα επιτρέπει το σύστημα τα φίλτρα. Το αποτέλεσμα είναι αυτό.

View attachment 68929


Η Μέτρηση αυτή από ποιο ηχείο είναι?
Επίσης μπορείς να την βάλεις σε κλιμακα 1/12 όπως βλέπαμε χθες?
 
Last edited:

Μανώλης Κ.

Calibrator! Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.089
Reaction score
2.065
Δυο λόγια και από εμένα. Περάσαμε όμορφα και το αποτέλεσμα θεωρώ ότι είναι καλύτερο του αναμενόμενου λόγω χώρου και δυνατοτήτων του ενισχυτή.

Από πλευράς εικόνας τον προβολέα τον βρήκα πολύ off. Χρειάστηκε pixel alignment και λεπτομερή ρύθμιση gamma και χρωμάτων. Παραθέτω το πριν

JVC X55 BEFORE CALIBRATION.jpg


και το μετά.

JVC X55 AFTER CALIBRATION.jpg



Από πλευράς ήχου το Audyssey μέτρησε απρόσμενα καλά. Μας προξένησε την περιέργεια όταν καλούμενοι να ρυθμίσουμε την στάθμη του sub η μέτρηση έδειχνε πάνω κάτω στα 81db ακόμη και όταν το sub ήταν κλειστό ή το μικρόφωνο «ταπωμένο».

Αφού έγινε η απαραίτητη μέτρηση έπρεπε να γίνουν και οι απαραίτητες μικροδιορθώσεις. Το μεγαλύτερο πρόβλημα εστιάστηκε στο σωστό matching της εμπρόσθιας τριάδας και ιδιαίτερα του δεξιού ηχείου με το sub που λόγω χώρου και τοποθέτησης τους υπήρχε μια τρύπα κοντά στα 80Hz η οποία και διορθώθηκε κατά την δυνατότητα του εφικτού.

Αναφορικά με το κεντρικό η ακουστική θέση του στον χώρο είναι χαμηλά αναλογιζόμενοι ότι η κεντρική θέση ακρόασης είναι η όρθια και για αυτό τον λόγο δόθηκε μια μεγαλύτερη κλίση. Όμως η θέση ακρόασης δεν είναι η όρθια αλλά η επικλινής κατά προτίμηση του “Melina” η ηχητική εικόνα είναι βελτιωμένη (περίπου στο 1/3 της εικόνας).

Από πλευράς προσωπικών προτιμήσεων το κεντρικό μου άρεσε πολύ και δεν έκρυψα την προτίμησή σου σε πλήρης τριάδα εμπρός. Η φωνή και η ηχητική σκηνή είχε μια βαρύτητα και μια ομοιογένεια ενώ το κάτω μέρος του φάσματος το άφηνε στο sub δεδομένου του ρόλου του.

Για άλλη μια φορά η αλλαγή συχνότητας cross αλλάζει και την συνολική φάση οπότε θέλει προσοχή η περιοχή του cross. Το όλα 80Hz δεν είναι πάντα ο κανόνας.

Βασίλη σου εύχομαι καλές και πολλές κινηματογραφικές βραδιές.
 


Timaras

*****
Μηνύματα
2.954
Reaction score
2.144
Σοφή επιλογή το κεντρικό, μη το αλλάξεις.
Από πλευράς προσωπικών προτιμήσεων το κεντρικό μου άρεσε πολύ και δεν έκρυψα την προτίμησή σου σε πλήρης τριάδα εμπρός. Η φωνή και η ηχητική σκηνή είχε μια βαρύτητα και μια ομοιογένεια ενώ το κάτω μέρος του φάσματος το άφηνε στο sub δεδομένου του ρόλου του.
Το'πε ο γιατρός!Δεν το'πε?
 

Μηνύματα
5.394
Reaction score
6.530
Τι παει να πει δειχνω 10, διορθωνω στα -5 db? απο τη στιγμη που στις περισσοτερες οκταβες διαφορες ανω των 3 db ακουγονται, η κλιμακα των 5db ειναι ποιο αντικειμενικη σε ολο το φασμα ως απεικονιση και διορθωση,αμα θες να κρυψεις δειχνεις 10 απο ποιον θα μου πεις.. εδω παιζουν και αλλοι ανα 50 :D ...
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.147
Reaction score
43.640
Η Μέτρηση αυτή από ποιο ηχείο είναι?
Επίσης μπορείς να την βάλεις σε κλιμακα 1/12 όπως βλέπαμε χθες?
Είναι το FL αλλά και τα αλλά περίπου έτσι είναι.
Θα το βάλω αύριο τώρα ειμαι από το κινητο.


Ποιος ήταν αυτός ο διαφορετικός τρόπος ;
Το διαφορετικό ήταν να μετρήσουμε σε 3 διαφορετικές θέσεις, το μικρόφωνο στο μεγάλο τρίποδο, η πολυθρόνα εκτός χωρου.

Λεπτομέρειες ίσως, έτσι κι αλλιώς θα την κάνω πολλές φορές τη διαδικασία και θα μετράω μετά κάνοντας αλλαγές.
Για παράδειγμα θα σας δείξω καποια στιγμή τι μετράει το ηχείο όπως παίζει μετά το audyssey και όπως το βάζει large και τι μετράει οταν το κάνουμε small με cross στα 80 γιατί "έτσι είναι καλύτερα"...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.574
Reaction score
140.361
Τα γιαμάχα του Μελίνα, μόνο που τα σκέφτομαι, ειλικρινά προσκυνώ την μεγάλη αυτή φίρμα.

Μιλάμε ρε παιδιά για ηχεία των διακοσίων κάτι ευρώ, δηλαδή έλεος, το ξεχειλωσαμε προς τα κάτω. Βγάλε ΦΠΑ, βγάλε φόρους, κέρδη των από δω και των από κει, μεταφορικά, τι μένει; Κάνα πενηνταυρο; Κι αν... Κι όμως, σε αυτό το κόστος έχουν χωρέσει 8-αρι γουφερ, ωραιότατο τουιτερ, καμπίνα, δύο ενισχυτικά στάδια, μπορνες, πλακέτες, καλώδια, τζιτζιλι μιτζιλι, ρυθμίσεις τονικότητας, κουμπιά, συσκευασία χάρτινη και φελιζολ, και καλώδια ρεύματος! Έλεος, αυτά δε γίνονται, μιλάμε για τρέλες, απίστευτο βαλιου φορ μανεϊ, τι συζητάμε....

Ειλικρινά, ρισπεκτ.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.147
Reaction score
43.640
Ποιος ήταν αυτός ο διαφορετικός τρόπος ;
Επίσης ξέχασα να σου πω οτι ανακάλυψα πως δεν είχα κατεβάσει το αρχείο του μικροφώνου για 90ο ...νόμιζα οτι και οι δυο προσανατολισμοί ήταν στο ίδιο αρχείο. Όποτε οι μετρήσεις με το umik χθες ήταν άλλου έξω ορισμού.
 

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Είναι το FL αλλά και τα αλλά περίπου έτσι είναι.
Θα το βάλω αύριο τώρα ειμαι από το κινητο.

Το διαφορετικό ήταν να μετρήσουμε σε 3 διαφορετικές θέσεις, το μικρόφωνο στο μεγάλο τρίποδο, η πολυθρόνα εκτός χωρου.
.
μην του λες βρε...μαθαινει :laugh:


και μην λες ανακαλυψες οτι δεν ειχες το αρχειο. 90 μοιρων...θα σε χωρισω :roflmao:

τα yamaha hs7 φορανε 6.5 γουφερακια..
 
Last edited:

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Επίσης ξέχασα να σου πω οτι ανακάλυψα πως δεν είχα κατεβάσει το αρχείο του μικροφώνου για 90ο ...νόμιζα οτι και οι δυο προσανατολισμοί ήταν στο ίδιο αρχείο. Όποτε οι μετρήσεις με το umik χθες ήταν άλλου έξω ορισμού.

μπορεις να ανοιξεις και τα δυο αρχεια με το notepad και να δεις τις διαφορες .....
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.503
Μηνύματα
2.979.945
Members
38.332
Νεότερο μέλος
Chris59
Top