Project ''Projectορας''

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.815
Reaction score
10.691
Έχουν μπει τόσοι παράμετροι στην εξίσωση που δεν καταλαβαίνω τίποτα.
  • Τι κάνει το app
  • Τι κάνει η καρέκλα
  • Ποια είναι η θέση του σαμπ
  • Η ένταση του σαμπ
 



melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.717
Reaction score
42.846
Έχουν μπει τόσοι παράμετροι στην εξίσωση που δεν καταλαβαίνω τίποτα.
  • Τι κάνει το app
  • Τι κάνει η καρέκλα
  • Ποια είναι η θέση του σαμπ
  • Η ένταση του σαμπ
1. app
2. Στην καρέκλα κάθομαι :D
3. Το sub σήμερα αλλάζει θέσεις για να βρεθεί η καλύτερη που να είναι και εφικτή στο χώρο
4. Η ένταση του sub...πόσο πρέπει να είναι; :geek:
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.815
Reaction score
10.691
ΟΚ
Βάλε off στο app
Πριόνισε την καρέκλα :lol:
Καλά εντάξει, αστην ήσυχη. Εκτός και αν προτιμάς να βλέπεις όρθιος
Βρες την καλύτερη από τις διαθέσιμες θέσεις για το σαμπ.
Μετράς μόνο σαμπ 20 - 200.
Η ένταση του σαμπ στην μέση.
Όταν την βρεις βάζεις κρος με τα ηχεία και μετράς.
Αν η θέση του δεν είναι ανάμεσα από τα ηχεία, παίζεις με την φάση του σαμπ
Φάση 0 - 90 - 180. Μετράς και σιγά σιγά την βάζεις εκεί που πρέπει.
Μετά πειράζεις την ένταση του σαμπ, βάσει την μετρήσεων που θα δούμε.
Μετά τρέχεις το αππ

Edit: Για την ένταση μας κάλυψε ο γιατρός
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.717
Reaction score
42.846
View attachment 91654 View attachment 91655

Υπάρχει και η X curve, που είναι για άλλη δουλειά, όχι για σπίτι, αγνόησε την παντελώς.
Ναι Οκ, το ερώτημα είναι στη διαδικασία της ισοστάθμισης σε τι level να το σετάρω όταν μετράω με pink noise από το rew σε σχέση με τα άλλα κανάλια;

Αλλη ερώτηση, για όποιον ξέρει. Οταν μετράω levels με το rew και το pink noise στο -30dbfs ρυθμίζω από το volume του ενισχυτή ώστε να παίρνω 73dB στο μικρόφωνο. Αφήνω το volume εκεί και παίζω μετά τα test tones του ενισχυτή, τι πρέπει να μετράω στο μικρόφωνο;
[DOUBLEPOST=1520683334][/DOUBLEPOST]
Αν η θέση του δεν είναι ανάμεσα από τα ηχεία, παίζεις με την φάση του σαμπ
Φάση 0 - 90 - 180. Μετράς και σιγά σιγά την βάζεις εκεί που πρέπει.
Το sub είναι ανάμεσα στα ηχεία, χθες που έκανα το πείραμα σε διάφορες τιμές φάσης δεν είδα διαφορά στην απόκριση του sub.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.815
Reaction score
10.691
Το sub είναι ανάμεσα στα ηχεία, χθες που έκανα το πείραμα σε διάφορες τιμές φάσης δεν είδα διαφορά στην απόκριση του sub.
Αφού είναι ανάμεσα μια παράμετρος λιγότερη
[DOUBLEPOST=1520683798][/DOUBLEPOST]
Αλλη ερώτηση, για όποιον ξέρει. Οταν μετράω levels με το rew και το pink noise στο -30dbfs ρυθμίζω από το volume του ενισχυτή ώστε να παίρνω 73dB στο μικρόφωνο. Αφήνω το volume εκεί και παίζω μετά τα test tones του ενισχυτή, τι πρέπει να μετράω στο μικρόφωνο;
gamiseto το ροζ θόρυβο, από το όνομα και μόνο, ροζ τι ροζ ρε νονέ;;;
Χαμήλωσε το vol ρίξε σουηπ 20 - 20000 και δυνάμωνε σιγά σιγά μέχρι να μετράς στα 75 db. Μην μετράς στα 100db
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.717
Reaction score
42.846
Χαμήλωσε το vol ρίξε σουηπ 20 - 20000 και δυνάμωνε σιγά σιγά μέχρι να μετράς στα 75 db. Μην μετράς στα 100db
log sweep or linear sweep or meas. sweep?

Δεν διαβάζει όμως σταθερή στάθμη στο sweep το μικρόφωνο σε όλη την έκταση του, έχει σκαμπανεβάσματα, σε ποιο σημείο να μετρήσω 72? (όταν υπάρχουν και ηχεία ύψους στα πολυκάναλα η οδηγία είναι για 72dB).
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.815
Reaction score
10.691
log sweep
Στα 200 - 500 Hz τα db, το μέσο όρο σε σχέση με τα σκαμπανεβάσματα.
Δεν ξέρω από πολυκάναλο καρδιά μου.
Με 2,1 είμαι και minidsp - dirac, το σαμπ σε σχέση με τα μπροστινά να σε πω, δεν είναι δα και κροσάρισμα bassmint με τουήτερ.
Το σαμπ είναι ευκολάκι.

Βάλε το volume του σαμπ στην μέση.
Κάνε σουηπ LR + σαμπ
Τα υπόλοιπα κανάλια, να βοηθήσουν και οι υπόλοιποι αλλά νομίζω τα φέρνει εύκολα ο πολυκάναλος
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.520
Reaction score
83.991
Ρε να μοιάζει η καμπυλη σαν αυτη που ανέβασα.
Γιατι μπλέκεις τα Bhutia σου ;;;;
[DOUBLEPOST=1520684874][/DOUBLEPOST]Την φάση δεν στην φτιάχνει το οντισέι;
 


Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Για πείτε, σε γενικές γραμμές, η καμπύλη του κεντρικού πρέπει να πηγαίνει παράλληλα με τις L, R και αν ναι πόσα db πάνω ή να είναι περίπου μαζί στην ίδια στάθμη σε όλο το φάσμα.

View attachment 91648
ιδια σταθμη σε ολα αγαπη κανονικα ....αλλα εσυ μπορει να γουσταρεις λιγο πανω ;)
συνηθως τα προβληματικα στησιμα θελουν +db στο κεντρικο λογω λαθος θεση ηχειου :)

με 0 στο volume πρεπει να εισαι 82db +/- 1 για ολα απο 500hz ως 2000hz μετρησση στο rew
....αν βαλεις το test tone του av το ιδιο ειναι ;)

μια χαρα σε βλεπω ...:drinks:

δεν ειμαι καλα ...παω να την πεσω :D
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.491
Ουτε το μισο να ασχολιοσουν με σοβαρες δουλειες και το βραβειο το ειχαμε στο τσεπακι!

:tongue:
 

Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
Δε γινεται να επιδιωκεις ιδανικες καμπυλες εαν δεν εχεις ιδανικους ρυθμους αποσβεσης και οταν ακους σε συγκεκριμενες σταθμες μονιμα,μαλλον πρεπει να προσαρμοστει με τα δεδομενα του χωρου και τα γουστα του ιδιοκτητη...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.730
Reaction score
136.519
Η στάθμη μέτρησης και ισοσταθμισης, θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ακρόασης και στις ικανότητες του συστήματος.

Μπορεί να φαντάζει ιδανικό σενάριο να κάνεις ισοσταθμιση στα 100 ντεσιμπέλ, αλλά αν ακούς στα 70, δεν έχει νόημα.

Αν χρειάζεται 2 διαφορετικές ισοσταθμίσεις για τις συνηθέστερες στάθμες ακρόασης, είναι καλή ιδέα, ειδάλλως θέλει φίλτρο λάουντνες.

Σημειώστε ότι για να γίνει ισοσταθμιση σε χαμηλές στάθμες (70) θα πρέπει η ουδός θορύβου να είναι πολύ χαμηλά.

Χιντ: η τάργκετ κερβ θα πρέπει να είναι αυτή που έδειξε ο ντιμιφουτ, τροποποιημένη έτσι ώστε στις χαμηλές συχνότητες να ακολουθεί τους χρόνους αντήχησης, ενώ στο υπόλοιπο φάσμα να είναι αντίστροφη των χρόνων αντήχησης. Εννοείται ότι η τάργκετ κερβ διαφοροποιείται αναλόγως στάθμης ακρόασης, διότι θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει τις καμπύλες λαουντνες. Αυτή που βλέπετε, είναι για ρίαλ στάθμες.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.717
Reaction score
42.846
Ουτε το μισο να ασχολιοσουν με σοβαρες δουλειες και το βραβειο το ειχαμε στο τσεπακι!

:tongue:
Ελα, τελείωσα επιτέλους! Από αύριο δουλειά.


Λοιπόν με έσκασε αλλά βρήκα κάποια πράγματα που δεν το φανταζόμουν και το έφερα όσο μπορούσα.

Καταρχάς και πρωτίστως και πάνω από όλα. Ολα τα γ@μορυθμιστικά που μπορεί να έχει ο ενισχυτής σας βγάλτε τα off. Οχι απλά στο μηδέν αλλά στο Off. Είχα σκάσει που το κεντρικό έπαιζε καμιά 10άρια dB ψηλότερα ότι και να του έκανα, και δεν είχε και άλλο να το κατεβάσω από τα levels στο -12 και δεν ερχόταν.
Μέχρι που πήγε το μυαλό μου σε μια γ@μορύθμιση που την είχαν On μεν, στο 0 δε. Αμ δε! Στο 0 τα γ@μούσε όλα.
Πρόκεται για το Dialog Level Adjust. (Setup>Audio>...). Οσο ήταν στο μηδέν έπαιζε 6+ db πάνω!

fullsizeoutput_16e7.jpeg


Δείτε εδώ στο διάγραμμα τη θέση 0 και τη θέση -6 που ερχόταν στα ίσα με τις άλλες καμπύλες.

DLA .jpg


Επίσης να ξέρετε ότι τα ρυθμιστικά Tone (από το option) που έχει ρύθμιση bass treble, επιδρούν μόνο στα L-R!

Μετά από πολλές δοκιμές με τη θέση του sub κατέληξα στο να το στρίψω κατά 90 μοίρες και να κοιτάει το κεντρικό και τα μηχανήματα και να τα καμαρώνει. Είναι η θέση με τη μικρότερη, πιο ομαλή, ακύρωση. Το πήγα από δω, το πήγα από κει δεν βρήκα κάτι καλύτερο.

Αυτό που κατάφερα είναι σε πρώτη φάση το παρακάτω.

5 .jpg


και τέλος με χρήση του ρυθμιστικού Cinema EQ On (Setup>Audio>...) γίνεται όπως το επόμενο, πρακτικά το φουσκώνει ελάχιστα στα χαμηλά και του κάνει περισσότερο roll of στα ψηλά.

5 Cine EQ On.jpg


Και κάπου εδώ τελειώνουμε για αυτή τη σεζόν, και του χρόνου εις άλλα με υγεία, καλές ταινίες!!! :party::party:

ΥΓ Ευχαριστώ πολύ zizik, Αγάπη και Καστρουνή για την τηλεφωνική υποστήριξη και φυσικά τα πρωτοπαλίκαρα που έγραψαν εδώ μέσα τη γνώμη τους!
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.815
Reaction score
10.691
Η στάθμη μέτρησης και ισοσταθμισης, θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ακρόασης και στις ικανότητες του συστήματος.

Μπορεί να φαντάζει ιδανικό σενάριο να κάνεις ισοσταθμιση στα 100 ντεσιμπέλ, αλλά αν ακούς στα 70, δεν έχει νόημα.

Αν χρειάζεται 2 διαφορετικές ισοσταθμίσεις για τις συνηθέστερες στάθμες ακρόασης, είναι καλή ιδέα, ειδάλλως θέλει φίλτρο λάουντνες.

Σημειώστε ότι για να γίνει ισοσταθμιση σε χαμηλές στάθμες (70) θα πρέπει η ουδός θορύβου να είναι πολύ χαμηλά.

Χιντ: η τάργκετ κερβ θα πρέπει να είναι αυτή που έδειξε ο ντιμιφουτ, τροποποιημένη έτσι ώστε στις χαμηλές συχνότητες να ακολουθεί τους χρόνους αντήχησης, ενώ στο υπόλοιπο φάσμα να είναι αντίστροφη των χρόνων αντήχησης. Εννοείται ότι η τάργκετ κερβ διαφοροποιείται αναλόγως στάθμης ακρόασης, διότι θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει τις καμπύλες λαουντνες. Αυτή που βλέπετε, είναι για ρίαλ στάθμες.
Μωρέ εσύ καλά τα λες αλλά κάτσε να γίνουν τα εντελώς βασικά σε χαμηλή ένταση και μετά ας μπει και το αλατοπίπερο για τις υψηλές.

Και κάπου εδώ τελειώνουμε για αυτή τη σεζόν, και του χρόνου εις άλλα με υγεία, καλές ταινίες!!! :party::party:
Το σαμπ σου αντέχει να σε βγάλει φλατ μέχρι τα 80Hz
Είναι κρίμα να μην το βάλεις γιατί κάπου κάποια ρύθμιση το κόβει.
Τα πάντα απο παντού πρέπει να είναι οφφ αλλιώς άκρη δεν βγαίνει.
Στα 80 σου λείπουν 5db τουλάχιστον τα οποία κάνουν τεράστια διαφορά
 


Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
......μετρα και μια τα υψους να την λεμε στους αλλους που δεν μπορουν :D

μπορεις να κοψεις απο 40 και κατω και να ανεβασεις την ενταση του sub ναρθει καλυτερα
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.489
Μηνύματα
2.941.935
Members
38.188
Νεότερο μέλος
kotsos134
Top