Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...

Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.142
Λάθος εσύ.

Anechoic ή free-field ή full-space ή 4π, υπάρχει σε όλες τις πηγές με 360° εκπομπής, κυρίως στα σαμπ, όπως και Half-space ή 2π, που είναι η τυπική μέτρηση σε οικιακό χώρο.

Βέβαια το ιδεατό είναι αυτό:

View attachment 308015

Αλλά επειδή το in wall δεν είναι συνήθης τρόπος τοποθέτησης, και επειδή στις χαμηλές συχνότητες λόγω μήκους κύματος δε κάνει σπουδαία διαφορά, το on wall ισούται με in wall.

View attachment 308014

Αυτό ισχύει κυρίως στα σαμπ, και όσο ανεβαίνουμε σε συχνότητες, επειδή αποκτούν κατευθυντικότητα από το μεγάφωνο, αλλάζουν τα δεδομένα.
Δεν (ξανα) μιλάω χωρίς τον δικηγόρο μου (τον Bhutia). :D

Να αυτά διαβάζω και δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν. :D

Καμιά σχέση η διάδοση ενός κύματος στο free field και εντός κλειστού μικρού χώρου. Ούτε καν με τις μεγάλες αίθουσες κιόλας που στην ουσία δεν τίθεται θέμα modes ούτε εκεί. (νομίζω δεν το έχω σκεφτεί καλά ακόμη, για τις αίθουσες εννοώ). Είναι θεωρία (θεωρητικά σωστά) που κάνεις συσχετισμό στους μικρούς χώρους που όμως δεν υφίσταται εκεί.

¨Αντε καλό απόγευμα.

Ενημερώνομαι για το Ισραήλ - Παλαιστίνη τώρα. Πιο σημαντικό πρός το παρόν.

Εξάλλου δεν έχουν σημασία αυτά ... για να κάνεις σωστή δουλειά.
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.962
Reaction score
137.255
Καμιά σχέση η διάδοση ενός κύματος στο free field και εντός κλειστού μικρού χώρου.
Ασχέτως αυτού, η ενίσχυση από ένα τοιχωματικό όριο σε free field (με ένα μόνον boundary που θα δώσει μετρήσιμο boundary gain και πάντα χωρίς την ύπαρξη στάσιμων modes) δεν διαφέρει σε τίποτα με την όμοια ενίσχυση σε μικρό χώρο, από οποιοδήποτε boundary βρίσκεται σε επαφή με το ηχείο.

Ακόμα και οι Παλαιστίνιοι τα ξέρουν αυτά.

Σκέψου.
 

Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.142
Ασχέτως αυτού, η ενίσχυση από ένα τοιχωματικό όριο σε free field (με ένα μόνον boundary που θα δώσει μετρήσιμο boundary gain και πάντα χωρίς την ύπαρξη στάσιμων modes) δεν διαφέρει σε τίποτα με την όμοια ενίσχυση σε μικρό χώρο, από οποιοδήποτε boundary βρίσκεται σε επαφή με το ηχείο.

Ακόμα και οι Παλαιστίνιοι τα ξέρουν αυτά.

Σκέψου.
Γαι το πάτωμα λές ; Αλλο αυτό βρε συ. Παίζει ρόλο και επηρρεάζει για αυτό και η μορφή του έχει συγκεκριμένο (διαφορετικό όμως) σχήμα μετάδοσης στερεοσκοπικά και μπορούμε να το κάνουμε beaming σε free field χωρίς να γίνεται omnidirectional .... αλλά δεν είναι ίδiα με τo εάν υπήρχαν και τα άλλα τοιχωματικά όρια. Δεν ξέρω πως συμπεραίνεται αυτό ; Ta modes σε τρείς άξονες "βλέπουν" το ένα το άλλο και αλληλεπειδρούν μάλιστα με την πάροδο του χρόνου και δεν είναι μόνο τα στάσιμα που δημιουργούν αλλά και οι ανακλάσεις που μου είπες. Σε αυτές και με αυτές σχετίζεται η απάντηση μου για αυτό το θέμα.

Στον μικρό χώρο και beaming να το κάνεις μετά απο τις πρώτες λίγες ανακλάσεις omni θα είναι. Μέχρι να το "πιάσει" και το αυτι κιόλας καν ; Σούπερ όμνι.

Η ένταση που λές και τα db είναι πάλι άλλο πράγμα. Ένταση ναι ... θα έχεις (και εάν έχεις κάνει σωστά όλα αυτά που λέτε με τα subs σωστά). Το μπάσο όμως δεν είναι μονο ένταση. Την ένταση σου την δίνουν τα πολλά subs και το gain τους κλπ ρυθμίσεις .... όχι το δωμάτιο. Πρώτα από όλα τι να σου δώσει αφού έχει πλήρη διαρροή. Και μάλιστα όσο πιο μικρός ο χώρος και πες ότι έχεις μια καλύτερη πίεση μέσα σε αυτόν ... πιο γρήγορα θα φύγει η πίεση λόγω διαρροής (λόγω μεγαλύτερης διαφορά πίεσης. Αυτά ισχύουν μόνο σε θεωρία απόλυτη σφραγισμα (που δεν υπ΄ραχει τέτοιο πρ΄γμα στην πράξη, σίγουρα όχι σε οικιακούς χώρους, μην σου πω ούτε καν σε σχεδιασμένα καλά καλά.)
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.528
Reaction score
57.637
...
Πάντως από όσο μου κόβει και απο τις γενικές μου γνώσεις (καθώς εγώ δεν διαβάζω σχεδόν τίποτε, μόνο σκέφτομαι και προπαθώ να συνδυάσω απο αυτά που ήδη ξέρω ώς γνώσεις δικές μου αλλά και απο αυτά που ακούω) :
...
Αυτό εξηγεί πολλά, άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο ευνοϊκά ως προς τον τρόπο που διαμορφώνονται κι εκλαμβάνονται οι αναρτήσεις σου... :wink:
Πάντως το μόνο στοιχείο στο οποίο συμβαδίζω πλήρως με τις διατυπώσεις σου είναι ότι ο μεγαλύτερος χώρος τείνει να υπερτερεί εκ προοιμίου... Σημασία όμως δεν έχουν αποκλειστικά οι διαστάσεις του δωματίου αλλά κι εκείνες που θα έχει το στερεοφωνικό τρίγωνο καθώς και ο προσανατολισμός του δεύτερου μέσα στο δωμάτιο... Αυτό το τελευταίο έχει δε επιδειχθεί στο νήμα με τη διόρθωση δικαναλικού.

Περί room gain ο παρακάτω σύνδεσμος :
 
Last edited:

Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.142
Αυτό εξηγεί πολλά, άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο ευνοϊκά ως προς τον τρόπο που διαμορφώνονται κι εκλαμβάνονται οι αναρτήσεις σου... :wink:
Πάντως το μόνο στοιχείο στο οποίο συμβαδίζω πλήρως με τις διατυπώσεις σου είναι ότι ο μεγαλύτερος χώρος τείνει να υπερτερεί εκ προοιμίου... Σημασία όμως δεν έχουν αποκλειστικά οι διαστάσεις του δωματίου αλλά κι εκείνες που θα έχει το στερεοφωνικό τρίγωνο καθώς και ο προσανατολισμός του δεύτερου μέσα στο δωμάτιο... Αυτό το τελευταίο έχει δε επιδειχθεί στο νήμα με τη διόρθωση δικαναλικού.

Περί room gain ο παρακάτω σύνδεσμος :
Και τι σχέση έχει το στερεοφωνικό τρίγωνο με αυτά που λέω εγώ εδώ ; Και να έχει ποιός διαφώνησε για αυτό και ότι δεν παίζει ρόλο και αυτό ; Εγω δεν είπα τίποτε πάντως για αυτό. "Αλλο πάλι θέμα και αυτό ...πέτα το μέσα και αυτό.

Κακώς διαφωνείς. Εσύ χάνεις και οι αναγνώστες σου. χα χα.

Αλλά έτσι είναι .... μπορώ να σας αλλάξω εγώ τώρα παγιωμένες γνώσεις και απόψεις ; Εάν και ο σκοπός μου δεν είναι και δεν ήταν ποτέ αυτός, αλλά άλλος. Να καταλάβω εγώ τι λέτε εσείς.

Δεν χρειάζεται λοιπόν να διαβάσω το Ευαγγέλιο σου καθώς εάν διαφωνείς με αυτά .... μάλλον θα μπερδευτώ αντί να βοηθηθώ.

Εγω έχω μάθει σε άλλο τρόπο εξηγήσεων και διαδικασίες ενημέρωσης. ¨Εχω άλλα κριτήρια και απαιτήσεις για να καταλάβω κάτι και να το αποδεχθώ.
 


Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.142
Λάθος.

Χρειάζεται.

Και στο Ιράν τα ξέρουν αυτά. Τους τα είπαν οι Παλαιστίνιοι, παλιά.
Με σταυρώνετε σαν τον Όσιο Ίλον αλλά δεν πειράζει. :D

Και όπως είπα πολύ πρόσφατα σε κάποιον :

++ Εάν δεν φτάσεις σε επίπεδο - σημείο να τα ξεχάσεις όλα .... και να ξεκινήσεις απο την αρχή ... για κάθετι που μαθαίνεις ΟΚ θα είσαι αλλά όχι και στο ζενίθ των δυνατοτήτων σου κατανόησης του τι πραγματικά μετράει και τι όχι, ποτέ.

Φιλικη συμβουλή ... που θα σε οδηγήσει στην καταστροφή χα χα αλλά εάν ο σκοπός είναι πραγματικά η κατανόηση τότε δεν υπάρχει άλλος δρόμος δυστυχώς. χα χα.

Δεν στον προτείνω πάντως τον δρόμο αυτόν να τον ακολουθήσεις.

Εσύ είσαι στη φάση απλώς να μαζεύεις πληροφορίες ακόμη. ++

:D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.528
Reaction score
57.637
Και τι σχέση έχει το στερεοφωνικό τρίγωνο με αυτά που λέω εγώ εδώ ; Και να έχει ποιός διαφώνησε για αυτό και ότι δεν παίζει ρόλο και αυτό ; Εγω δεν είπα τίποτε πάντως για αυτό. "Αλλο πάλι θέμα και αυτό ...πέτα το μέσα και αυτό.

Κακώς διαφωνείς. Εσύ χάνεις και οι αναγνώστες σου. χα χα.

Αλλά έτσι είναι .... μπορώ να σας αλλάξω εγώ τώρα παγιωμένες γνώσεις και απόψεις ; Εάν και ο σκοπός μου δεν είναι και δεν ήταν ποτέ αυτός, αλλά άλλος. Να καταλάβω εγώ τι λέτε εσείς.

Δεν χρειάζεται λοιπόν να διαβάσω το Ευαγγέλιο σου καθώς εάν διαφωνείς με αυτά .... μάλλον θα μπερδευτώ αντί να βοηθηθώ.

Εγω έχω μάθει σε άλλο τρόπο εξηγήσεων και διαδικασίες ενημέρωσης. ¨Εχω άλλα κριτήρια και απαιτήσεις για να καταλάβω κάτι και να το αποδεχθώ.
Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα βρουν ποτέ αρκετό χρόνο ώστε να τα ξεμάθουν όλα ξεκινώντας από το μηδέν και πορευόμενοι στο άγνωστο με βάρκα όσα μπορούν ν'αντιλαμβάνονται από μόνοι τους.

Είμαι βέβαιος ότι θα συναινούσες να ξεκινούσαν τουλάχιστον από γνώσεις με κοινή και διευρυμένη αποδοχή.
 



Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.142
Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα βρουν ποτέ αρκετό χρόνο ώστε να τα ξεμάθουν όλα ξεκινώντας από το μηδέν και πορευόμενοι στο άγνωστο με βάρκα όσα μπορούν ν'αντιλαμβάνονται από μόνοι τους.

Είμαι βέβαιος ότι θα συναινούσες να ξεκινούσαν τουλάχιστον από γνώσεις με κοινή και διευρυμένη αποδοχή.
Naι βέβαια Βhutia, όχι. μόνο συμφωνώ, όχι μόνο επαυξάνω αλλά και άμα κατάλαβες απο την συμβουλή μου στον φίλο λέω ξεκάθαρα ότι δεν το προτείνω κιόλας. Οδηγεί σε δύσκολες καταστάσεις τον εαυτό σου αλλά και τους γύρω σου πρίν δείς "καρποφορία". Και μπορεί και να μην δείς τελικά. Θέλει άλλη φάση να είσαι (έχεις μπεί σαν) σαν άνθρωπος.

Βέβαια σε αυτήν την περίπτωση και για τα θέματα που συζητάω δεν έχω κάνει ακριβώς αυτό. Ακούω και διαβάζω πόλυ λιγότερο απο εσάς όλους .... αλλά άλλους που θεωρώ ότι τα λένε με ένα τρόπο που εγώ τουλάχιστον μπορώ να καταλάβω και κάνουν διασυνδέσεις και συσχετισμούς που είναι πιο ενδιαφέροντες , πιο σωστοί κατά τη γνώμη μου αλλά και συνάδουν με την όποια μέχρι τώρα εμπειρία μου. Εγώ χωρίς να ξέρω την ουσία γιατί γίνεται κάτι δεν προχωράω ...όπως λές με βάρκα την ελπίδα. Απλώς έτσι φαίνεται. Αντίθετα άλλοι προχωράνε με βάρκα την ελπίδα. Απλώς ο δικός μου τρόπος και μέθοδος είναι πολύ αργός και δεν φαίνεται να αποδίδει καρπόυς .... παρά μόνο στο πολύ τέλος ενός εγχειρήματος. Πέρα βέβαια απο τον χρόνο ο κίνδυνος που ελοχεύει είναι να ξεμείνει ο επιχειρών απο διάθεση, όρεξη ή χρόνο και να μην το εφαρμόσει. Ε, και το ταξίδι καλό είναι πολλές φορές, ιδίως για κάτι που δεν σε "νοιάζει" τόσο πολύ. Εάν με ένοιαζε και εμένα ... μην νομίζεις δεν θα έλεγα τέτοιες φιλοσοφίες χα χα. Αυτές τις λέω για καλό άλλων και ας μην εκλαμβάνεται ως τέτοιο. Κάθε μέθοδος έχει τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα της.
 
Last edited:



Μηνύματα
13.600
Reaction score
11.150
Ανάλογα με τη θεματολογία που μας ενδιαφέρει, συμμετέχουμε και σε ένα forum. Αν μας ενδιέφερε το ψάρεμα, θα ήμασταν αλλού, το ίδιο και αν μας ενδιέφερε η φιλοσοφία.
 


Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.142
Τελικά το λύσατε το θέμα με τις γωνίες;
Το sub στην γωνία ήταν απλά απόρροια της εξέτασης του τι πιθανόν συμβαίνει με την ακουστική σε έναν κλειστό μικρό οικιακό χώρο. Το έθεσε ο Ear σαν ένα παράδειγμα και ευκαιρία να κάνει συσχετισμό και να κατδείξει ότι το room gain υπάρχει σε μικρό χώρο (κάθε οικιακός δηλαδή περίπου) ενώ εγώ ισχυρίστηκα στην ουσία ότι δεν υπάρχει. Θεωρητικά σαν έννοια υπάρχει αλλά σε άλλες συνθήκες και περιβάλλοντα και χώρους με μεγάλες διαστάσεις. Σε μiκρούς χώρους που έχεις αμέσως αμέσως επιστροφή του κύματος τότε μιλάμε σχεδόν μόνο για κυριαρχία διαφόρων mode patterns.

Εάν διαβάσεις sites κατσκευαστών ή κάποιων που γνωρίζουν, άλλοι σου λένε ότι δεν είναι σωστή θέση η γωνία για το sub. ¨Αλλοι σου λένε είναι σωστή λόγω των γνωστών λόγων που αναφέρονται απο όλους εδώ στο site αλλά και σε άλλα forums. Κανένας δεν δικαιολογεί καλά τι ακριβώς συμβαίνει με την ακουστική ενός μικρού χώρου και γιατί άλλες φορές δεν είναι καλό, άλλες φορές είναι καλό ή αναγκαίο ή επιλογή και πότε.

Το sub θα μπεί στην γωνία μόνο όταν θα έχεις επιτύχει και είναι ο σκοπός σου να πετύχεις ομοιομορφία σε όλα τα modes του δωματίου σε κάθε χώρο εντός αυτού. Ούτε κάν όταν θέλεις να πετύχεις ισορροπία μόνο στην θέση ακρόασης. Και βέβαια ούτε όταν έχεις μόνο ένα sub γιατί με ένα δεν μπορείς να επιτύχεις ομοιομορφία εκ των πραγμάτων.

Έχοντας πετύχει ομοιομορφία στα modes σε πολύ καλό βαθμό χρησιμοποιώντας είτε την τεχνική των >3 τουλάχιστον subs και dsp κλπ (αναπόφευκτό και ο μόνος τρόπος για να την πετύχεις σε μικρό όμως χώρο), είτε και συμπληρωματικά επικουρούμενος για ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα (ή μάλλον να πω πιο efficient αποτέλεσμα εφαρμογής της τεχνικής των πολλών sub) με την βοήθεια συμμετριών χώρου , αλλά και παθητικής φροντίδας .... τότε μόνο μπορείς να το βάλεις στην γωνία. Τότε θα μπορέσει να εξιτάρει σωστά και χωρίς προβήματα με την ενέργεια του (που πάλι δεν είναι room gain αλλά αυτό άστο είναι "σημειολογικό" για τον πρακτικό οντιοφίλ και δεν μας νοιάζει τι και πως, εδώ έχουν βγεί μπούσουλες και κανόνες χα χα) όλα τα modes σε όλο το δωμάτιο ομοιόμορφα και μέρος του gain του θα μπορέσει να συμβάλλει σε ενέργεια που θα μεταφέρεται σχετικά ανεμπόδιστα (το κατά δύναμιν όμως μόνο δηλαδή συγκριτικά ιδίως με έναν μεγάλο χώρο ή άλλα περιβάλλοντα) με κινούμενο ηχητικό κύμα εντός του χώρου και πάντα Α db (επιλεγμένα απο τον ρυθμιστή) μεγαλύτερα απο την ενέργεια που δεν θα μεταφέρεται και θα γίνεται στάσιμο κύμα. Και τότε μπορείς να κάνεις και σωστό και κυρίως efficient και beneficial EQ.

Υ.Γ : To "φιλοσοφικό" της υπόθεσης - που δεν είναι φιλοσοφικό ή είναι αλλά μόνο με την έννοια της εξάσκησης της λογικής στην οποία σε εκπαιδεύει η φιλοσοφία - είναι ότι δεν μπορείς και ειδικά στο audio να βγάζεις κανόνες και μπούσουλες και μάλιστα να τους δανείζεσαι απο άλλες συνθήκες ή και να ισχύουν μέν αλλά όχι για τους λόγους που λές και ισχυρίζεσαι και διάφορα άλλα που έχω επισημάνει κατά καιρούς για το θέμα. Αυτό οδηγεί, περά απο την μη πραγματική κατανόηση και γνώση του πως μπορεί να λειτουργεί κάτι, σε λάθος συσχετισμούς ανάλογα του context (πλαισίου) κάτω απο το οποίο εξετάζεται κάτι, σε παρεξηγήσεις, τσακωμούς, άσχετες διαφωνίες για τις διαφωνίες, περιβάλλον δηλαδή που οδηγεί σε σύγχυση, σκοτισμό που πολλοί απο το ίντερνετ αλλά και κατσκευαστές και γενικώς πολλοί για διάφορους λόγους εκμεταλλεύονται χωρίζοντας τον κόσμο που δεν καταλαβαίνει σε ανόητα στρατόπεδα και οπαδικό χαρακτήρα εκεί που κανονικά δεν έπρεπε να κυριαρχεί τίποτε απο όλα αυτά. Αυτό το εκεμταλλεύονται όλοι ανεξαιρέτως άλλοι βέβαια σε μικρότερο και άλλοι σε μεγαλύτερο βαθμό και ανάλογα και με τις δικές τους επιλογές για να τις δικαιολογήσουν είτε είναι θετικές είτε όχι οι επιλογές .... δεν έχει σημασία. Είναι στο βάθος ζημιογόνο για το χόμπι σας (εγώ δεν το έχω χόμπι, όπως έχω πει πολλές φορές, δεν σκάω τόσο πολύ, δεν με πολυνοιάζει τόσο πολύ και για αυτό ίσως είμαι σε μια θέση να διακρίνω καλύτερα το μπέρδεμα καθώς δεν νοιώθω ότι είμαι εντός αυτού τόσο πολύ. Για εσάς τα λέω , εγώ χόμπι δεν έχω και δεν τα πολυκαταλαβαίνω. Για εμένα η όλη διαδικασία του audio είναι ένας καρκίνος που αναγκάζομαι (αναγκάστηκα) να τον περάσω για να ακούσω μουσική όπως τέλος πάντων ήθελα και θεωρούσα ότι ήταν καλή. Και εάν ήξερα κιόλας τι θα περάσω ... δεν θα το επιχειρούσα κάν χα χα.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.528
Reaction score
57.637
...εγώ δεν το έχω χόμπι, όπως έχω πει πολλές φορές, δεν σκάω τόσο πολύ, δεν με πολυνοιάζει τόσο πολύ και για αυτό ίσως είμαι σε μια θέση να διακρίνω καλύτερα το μπέρδεμα καθώς δεν νοιώθω ότι είμαι εντός αυτού τόσο πολύ. Για εσάς τα λέω , εγώ χόμπι δεν έχω και δεν τα πολυκαταλαβαίνω
...
Είναι να τρέμει κανείς και μόνο στη σκέψη να νοιαζόσουν κάποια στιγμή έντονα για το αντικείμενο... :sneaky:

Όπως έχει διατυπωθεί με κάθε επισημότητα στο σύνδεσμο που αναρτήθηκε προηγουμένως, η εγκατάσταση sub πάνω σε τρίεδρη γωνία οδηγεί μεν σε κέρδος στάθμης αφού η εκπομπή ενέργειας θα συγκεντρώνεται σε στενότερο πεδίο αλλά ενεργοποιεί παράλληλα το σύνολο των αξονικών ιδιορρυθμών στο δωμάτιο. Επίσης από τη στιγμή που η θέση των main ηχείων απέχει από τη γωνία απαιτείται οπωσδήποτε παρεμβολή επεξεργαστή για ρύθμιση delays.

Γι αυτό και σε σχετικές φωτό που έχουν κατά καιρούς αναρτηθεί με αβανταδόρικα main ηχεία συνοδευόμενα από εύρωστα sub ριγμένα σε γωνία άνευ άλλων διατυπώσεων έχω σχολιάσει πόσο χαϊενδική ΄΄ανοησία΄΄ σηματοδοτούν τέτοιοι τρόποι στησίματος.

Εφόσον λοιπόν κάποιος επεξεργαστής θα είχε αναλάβει σε επίπεδο πηγής/προ τη διαχείριση του σήματος ώστε να παρέχονται delays και φίλτρα ισοστάθμισης, η τοποθέτηση sub πάνω σε τρίεδρη γωνία θα είχε νόημα υπό μια ακόμη προϋπόθεση, να υπήρχε και άλλο όμοιο τεμάχιο sub με στόχο να τοποθετηθεί σε αντικρινή τρίεδρη γωνία ή ακόμα καλύτερα στην αντιδιαγώνια - και βέλτιστα στην ταβανούχο - τρίεδρη κατά τρόπον ώστε να επέρχεται αμοιβαία εξουδετέρωση ιδιορρυθμών , προτού καν να εφαρμοζόταν το παραμικρό φίλτρο ισοστάθμισης.

Εάν δεν τηρούνται τέτοιες προϋποθέσεις και πηγαίνει ο χρήστης στην τύχη και με το αυτί τότε θα είχε καλύτερη πιθανότητα να έβρισκε κάποια ευνοϊκή για το ακροαματικό αποτέλεσμα τοποθέτηση με τη μέθοδο που έχει επιδείξει ο αρχιμηχανικός της REL στο γνωστό βίντεο, δηλαδή μακριά από γωνίες.

Πάντως και με τη συνδρομή δοκιμαστικών λήψεων ο υποφαινόμενος - από τη στιγμή που οι ακροαματικές του συνήθειες επιτρέπουν χαμηλότερες ανώτατες στάθμες και δεν υπάρχουν ζεύγη από ελεύθερες γωνίες διαθέσιμα - τείνει να προτιμά τοποθέτηση sub μακριά από τρίεδρες γωνίες.
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.649
Μηνύματα
2.947.668
Members
38.217
Νεότερο μέλος
zero_IQ
Top