Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.554
Reaction score
98.561
Είναι πράγματι μεγάλη βελτίωση της ποιότητας ζωής η φόρτιση στο σπίτι.
Ήθελα όμως να πιάσουμε και την συζήτηση του κόστους φόρτισης, οπως έγραψα πριν, και αν αυτό θα ηταν αποτρεπτικό.
Δεν είμαι το αντιπροσωπευτικό παράδειγμα, καθώς δεν έχω τις καταναλώσεις ως κριτήριο. Για μένα τα κριτήρια είναι κατά σειρά η αξιοπιστία, το περιβάλλον οδήγησης και η απουσία θορύβων.
 

Μηνύματα
1.244
Reaction score
1.857
Ερώτημα προς όσους έχουν ηλεκτρικό για περισσότερο από ένα μήνα:

Εάν για κάποιον λόγο δεν μπορούσατε πλέον να φορτίσετε σπίτι σας, και είσασταν υποχρεωμένοι να φορτίζετε πλέον μόνο έξω, με 0,50€ την kWh, θα μετανιώνατε την αγορά ηλεκτρικού;
Αν είχατε την δυνατότητα ανταλλαγής με ίσης αξίας και χρήσης θερμικού θα το αλλάζατε;
0,50 € την kWh για την πόλη σημαίνει κάτω από 7 € / 100 km στην πόλη για μένα, τσάμπα είναι σε σχέση με ICE
σε αυτοκινητόδρομο είναι 9-12,5 € τα 100 km όχι μεγάλη διαφορά σε σχέση με ICE

μέσα στην πόλη θα ξανάπαιρνα ICE μόνο αν το ηλεκτρικό είχε απαγορευτικά μεγαλύτερο κόστος απόκτησης και χρήσης,
ακόμη και λίγο πιο ακριβό να ήτανε, πάλι ηλεκτρικό, η διαφορά στην άνεση και ευκολία είναι μεγάλη υπέρ του ηλεκτρικού

το ίδιο και για μετακινήσεις εντός νομού ή στον δίπλα νομό

θα σκεφτόμουνα ICE μόνο αν έκανα συχνά μεγάλα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο πχ κάθε εβδομάδα Αθήνα Λάρισα και παραπάνω και δεν υπήρχε περιορισμός να πάω πάνω από 130 την ώρα (όπως δεν υπάρχει στην πράξη τώρα)
 

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.399
Ακόμα και με τη μέγιστη σημερινή τιμή φόρτισης, πάλι θα προτιμούν ηλεκτρικό.
Δεν υπάρχει επιστροφή. Σε καμία περίπτωση.

Σήμερα πήγα στην αντιπροσωπεία να μου ακυρώσουν την ένδειξη σέρβις στα 20.000χλμ.
Στην ηλεκτρική έκδοση του C4 είναι στα 25.000χλμ. Κι αυτό για κάνα φίλτρο καμπίνας, όχι τίποτα σπουδαίο.
Ποιος γυρνάει στα λάδια, τις βενζίνες και τα καυσαέρια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.573
Reaction score
30.473
Αν δεν είχα γκαράζ δεν θα συζητούσα καν αγορά ηλεκτρικού. Δεν υπάρχει περίπτωση να πήγαινα να φορτίσω. Είτε μιλάμε μόνο για το κόστος είτε για την αναμονή. Ο συνδυασμός δε είναι.................. θανατηφόρος.

Οπότε ακόμα και στην περίπτωση που έχω γκαράζ, αν το κόστος φόρτισης του οχήματος επηρέαζε το συνολικό κόστος ηλεκτρικής ενέργειας της οικίας σε βαθμό που θα το καθιστά ασύμφορο ως σύνολο, άκυρο και εδώ. Με τα μέτρα που έρχονται (δεν είναι θεωρίες, τα ξέρουμε ήδη, υπάρχουν στο νέο νόμο που θα πάει στη Βουλή), και σύμφωνα με όσα συμβαίνουν ήδη έξω δεν είναι τρομερά δύσκολο να συμβεί αυτό το... ασύμφορο.

Από εκεί και πέρα ούτε εγώ είμαι αντιπροσωπευτικό δήγμα νομίζω καθώς το μόνο που με νοιάζει είναι να πάω από το Α σημείο στο Β, όσο οικονομικότερα και άνετα γίνεται, και να είναι όμορφο στα μάτια μου, ιδιαίτερα μέσα που περνώ και την περισσότερη ώρα. Το service δεν το υπολογίζω καθώς και τώρα το ποσό είναι αστείο. Αν είναι να ξοδέψω +30.000€ για να δίνω 170€ - 200€ για αλλαγή φίλτρου καμπίνας και διάφορους ελέγχους στα 25.000χλμ, τόσα δίνω και σήμερα και το αμάξι έχει πιο κάτω και από το 1/3. Ακόμα και 100€ να έδινα στο ηλεκτρικό στα 25.000χλμ, τα +20.000€ διαφορά δεν μαζεύονται ούτε με θαύμα.

Αν το ενδιαφέρον μου ήταν μόνο για αγορά καινούργιου οχήματος, και ακόμα και αν έδινα αυτά τα +30.000€ σήμερα, και πάλι τα κριτήρια θα ήταν τα ίδια. Δηλαδή γκαράζ, αναμονή, κόστος χρήσης.
 

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.399
Πριν παραλάβω το ηλεκτρικό, σκεφτόμουν πωπω, καλά που έχω πάρκινγκ, να βάλω τριφασικό, να πάρω ισχυρό φορτιστή, έκανα υπολογισμούς πώς και πότε και πόσο γρήγορα θα το φορτίζω κτλ.

Τζάμπα άγχος. Στην πράξη αποδείχτηκε ότι και με μια σούκο θα γινόταν δουλειά.

Στις 15 kWh έχω βάλει όριο στον φορτιστή. Στην ουσία συμπληρώνω φόρτιση, κι αυτό όχι κάθε μέρα. Μια φορά τη βδομάδα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.573
Reaction score
30.473
Πριν παραλάβω το ηλεκτρικό, σκεφτόμουν πωπω, καλά που έχω πάρκινγκ, να βάλω τριφασικό, να πάρω ισχυρό φορτιστή, έκανα υπολογισμούς πώς και πότε και πόσο γρήγορα θα το φορτίζω κτλ.

Τζάμπα άγχος. Στην πράξη αποδείχτηκε ότι και με μια σούκο θα γινόταν δουλειά.

Στις 15 kWh έχω βάλει όριο στον φορτιστή. Στην ουσία συμπληρώνω φόρτιση, κι αυτό όχι κάθε μέρα. Μια φορά τη βδομάδα.
Εξαρτάται από τα χλμ που γίνονται κάθε μέρα, από το όχημα, πότε πας σπίτι και πότε θες πάλι το όχημα. Εσένα αυτή η χρήση σε βόλεψε. Άλλους μπορεί και όχι, και άλλους σίγουρα όχι.
 


Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.399
Εξαρτάται από τα χλμ που γίνονται κάθε μέρα, από το όχημα, πότε πας σπίτι και πότε θες πάλι το όχημα. Εσένα αυτή η χρήση σε βόλεψε. Άλλους μπορεί και όχι, και άλλους σίγουρα όχι.
Εννοείται, γι' αυτό καταθέτει ο καθένας τις προσωπικές του εμπειρίες εδώ.

Απλά επισημαίνω ότι ακόμα και για τη χρήση τη δική μου που ήξερα ποια θα είναι, πάλι οι φοβίες και ανησυχίες για τη φόρτιση αποδείχτηκαν αδικαιολόγητες.

Πολλές φορές δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όπως τα φανταζόμαστε πριν τα ζήσουμε.

Προσωπικά ποτέ δεν ταλαιπωρήθηκα με φορτίσεις έξω.
Και μόνο έξω να έπρεπε να φορτίζω και ποτέ στο σπίτι, πάλι θα επέλεγα ηλεκτρικό.
Και επί πληρωμή να ήταν όλες οι φορτίσεις έξω, πάλι θα επέλεγα ηλεκτρικό.
Και 1 ευρώ η kWh να κόστιζε η φόρτιση, πάλι θα επέλεγα ηλεκτρικό.
 


Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.399
Δύο ποδήλατα πήρα πριν πάρω αμάξι. Εννοείται ηλεκτρικά.

Σειρά έχει ηλεκτρικό πατίνι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.825
Reaction score
136.792
Αν δεν είχα γκαράζ δεν θα συζητούσα καν αγορά ηλεκτρικού.
Έτσι λέγαμε όλοι πριν πάρουμε EV, και στην αρχή.

Τζάμπα άγχος. Στην πράξη αποδείχτηκε ότι και με μια σούκο θα γινόταν δουλειά.
Όπως έχω πει αρκετές φορές.
Μια ρημαδα σουκο, αρκεί.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.573
Reaction score
30.473
Leaf του 2022 με την 62άρα. Βγήκε για κάδο.

FB_IMG_1677142162156.jpg
FB_IMG_1677142164320.jpg

Έτσι λέγαμε όλοι πριν πάρουμε EV, και στην αρχή.
Δεν αλλάζει αυτό. Δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω όσα κάνετε. Ούτε για αστείο. Πληρώνω για να με υπηρετεί, όχι να το υπηρετώ. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνω υπηρέτης κανενός μηχανήματος.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.573
Reaction score
30.473
Θερμικά ΤΑΧΙ τέλος στο Αμβούργο από το 2025.

 

Μηνύματα
4.115
Reaction score
3.542

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.399
Ναι, ξεσκίστηκαν οι ντελιβεράδες στην Ελλάδα να παίρνουν cargo e-bikes των 5-8.000 ευρώ.

Αντί η newsauto να βάλει διαφημιστικό banner της Kosmoride, έφτιαξε ακόμα ένα άρθρο από το πουθενά για να βγει το μεροκάματο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.573
Reaction score
30.473
Οι κατασκευαστές που πέρασαν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού για τα 350 ηλεκτρικά λεωφορεία. 250 με ελάχιστη αυτονομία 180χλμ, και 100 με αυτονομία 135χλμ.

Ιveco
Yutong
BYD
VanHool

Έρχονται και άλλα 300 με CNG, τα 100 θα είναι αρθρωτά 18 μέτρων.
:rolleyes:
Τα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία με εμβέλεια 180χλμ πήγαν στην Yutong του ομίλου Κοπελούζου, μαζί με τους φορτιστές βραδείας φόρτισης, και τους ταχυφορτιστές. Σύνολο 110εκ €.
 
Last edited:


TGD

Μηνύματα
8.599
Reaction score
8.618
Yytong ήταν κάτι μονωτικά...
Είχα εμπειρία με κινέζικα λεωφορεία στην Κούβα και ήταν τραγική...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.569
Μηνύματα
2.944.658
Members
38.199
Νεότερο μέλος
Alex Nik
Top