Στην πράξη, εάν το αυτοκίνητό μας βγάζει μέση κατανάλωση πχ 15 kWh/100 km στις διαδρομές μας, αυτό σημαίνει πως με σούκο η πραγματική συνολική κατανάλωση είναι 18,75 kW/100 km, ενώ με 11-ρη θα είναι 16,1 kWh/100km.
Νομίζω πως είναι σημαντική η διαφορά.
Από 11-ρη και πάνω, είναι ασήμαντη.
Παρόλα αυτά, είναι μετρήσιμη, και όσο υψηλότερη είναι η ισχύς φόρτισης, τόσο μικρότερες οι απώλειες.
ΥΓ. Για οικιακό φορτιστή πραγματικά της προκοπής, πάρτε Τέσλα και μη το συζητάτε καν.
Ούτε κουβέντα όμως. Κιχ.