Θα τα βροντήξω όλα κάτω και θα πάρω τα βουνά ή... θα πάρω ενεργά

Μηνύματα
308
Reaction score
410
Θέλει εκπαίδευση ο ακροατής για να καταλάβει τι ακούει. Δεν είναι έτσι όπως φαίνεται με την πρώτη ακρόαση, θέλει πολλά πράγματα να γίνουν ώστε να γίνει κατανοητό και αντιληπτό ποιο μηχάνημα παίζει όντως καλύτερα.
Ένα βιαστικό και αυθαίρετο "εμένα μου αρέσει η λάμπα, τι θες τώρα;" δε λέει τίποτα απολύτως. Βασικά ούτε καν σημαίνει ότι ξέρεις τι σου αρέσει, το οποίο είναι ένα θέμα..
Βασικά πρέπει να μπορεί να ξεχωρίσει κάποιος την κορνέτα από το κλάξον ποδηλάτου και γι' αυτό δεν χρειάζονται ούτε ενισχυτές 500.00, ούτε γεωμετρικές απεικονίσεις,...
 

Μηνύματα
298
Reaction score
831
Βασικά πρέπει να μπορεί να ξεχωρίσει κάποιος την κορνέτα από το κλάξον ποδηλάτου και γι' αυτό δεν χρειάζονται ούτε ενισχυτές 500.00, ούτε γεωμετρικές απεικονίσεις,...
Δυστυχως για ολους μας θελει πολλα λεφτα για να γινει αυτο!
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Δυστυχως για ολους μας θελει πολλα λεφτα για να γινει αυτο!
Οχι και τοσα πολλα αλλα σιγουρα θελει και καποια ακουστικη εμπειρια!Εχουμε ανταλλαξει διαφορες μουσικες με γνωστο μελος του φορουμ και ο φιλος εκστασιαζοταν με τον ηχο της τρομπετας!...Αλλα ηταν σαξοφωνο...! :rofl: 😛
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.320
Reaction score
138.038
Βασικά πρέπει να μπορεί να ξεχωρίσει κάποιος την κορνέτα από το κλάξον ποδηλάτου και γι' αυτό δεν χρειάζονται ούτε ενισχυτές 500.00, ούτε γεωμετρικές απεικονίσεις,...
Δυστυχως για ολους μας θελει πολλα λεφτα για να γινει αυτο!
Μπα, αυτό δεν είναι στις αρμοδιότητές μας, εμπεριέχεται η παράμετρος της ηχογράφησης, της μίξης και του μάστερινγκ.

Μη μπερδεύεστε με τα φυσικά όργανα.

Αυτό που χρειάζεται να μάθουμε να εκτιμούμε, είναι το δυναμικό εύρος και τη δυναμική συμπίεση.

Την πηγή όλων των κακών, και το πιο ακριβό πράγμα στον ήχο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.320
Reaction score
138.038
Για τον Τζιοβάνι:

Ο ντιμιφουτ, πριν πάρεις σαμπ και τρινοβ και πάνελ ηχητικής φροντίδας, είχε (και έχει) σαφώς πολύ υποδεέστερα (και πολύ πολύ φτηνότερα) ηχεία από τα δικά σου, τα (ομολογουμένως) πανάκριβα τέρατα της PMC, ηχειάρες ατελείωτες με δυναμικό εύρος για σεμινάριο και χαμηλές ολικές αρμονικές παραμορφώσεις, ως προβλέπεται.

Μιλάμε για Μέιν μόνιτορς, πολύ σοβαρά ηχεία.

Όμως, ο ντιμιφουτ είχε και σαμπ, και τρινοβ.

Δηλαδή, είχε καλύτερη απόκριση συχνότητας από σένα στην πρώτη οκταβα, και ισορροπημένη τονικότητα λόγω ισοστάθμισης και περιποίησης χώρου.

Ποιο σύστημα έπαιζε καλύτερα;

Χμ, σου βάζω δύσκολα, ε;

Λοιπόν, είναι απλό: μέχρι τις στάθμες που μπορούσε, το σετάπ του ντιμιφουτ έπαιζε χαοτικά καλύτερα από το δικό σου, κι ας ήταν το δικό σου πολύ πολύ ακριβότερο.

Ωστόσο, επειδή τα ηχεία σου είχαν τεράστιο δυναμικό εύρος, μια γκαζιά αρκούσε για να κάνει τον ντιμιφουτ να ζηλέψει, και να θαυμάσει τον "μεγάλο ασυμπιεστο ήχο" που βγάζουν ηχεία τέτοιου δυναμικού εύρους.

Παρόλα αυτά, για τις τυπικές καθημερινές πολύωρες ακροάσεις κλασσικής, σε στάθμη αναφοράς που μια χαρά την βγάζει το σετάπ του ντιμιφουτ, είναι βέβαιο πως ο ντιμιφουτ θα προτιμούσε το δικό του σετάπ από το δικό σου.

Εκτός αυτού, ήσουν και δικάναλος. Ενώ ο ντιμιφουτ, στήσιμο άτμος, ιμερσιβ.
Τι ταινίες να δεις με δικάναλο;
Το ίδιο στις πολυκαναλες μουσικές, δεν υπάρχει σύγκριση.

Και βεβαίως ο ντιμιφουτ είχε περιποιημένους χρόνους αντήχησης, εσύ όχι.

Άρα, βλέπεις ένα πανάκριβο σεταπ από τη μια (το παλιό δικό σου), με τις πανάκριβες ηχειάρες και μια αρμαθιά πανάκριβων ενισχυτών από την μπριστον και λοιπά αξιόλογα συνοδά της μπριστον, να χάνει από πολλά σημεία από ένα πολύ φτηνότερο πολυκάναλο χομ θιατερ που λέει μια ψυχή.

Ωστόσο διατηρεί το πλεονέκτημα του μεγάλου δυναμικού εύρους, εκεί δε παλεύεται.

Με το που έβαλες σαμπ, τελείωσες το θέμα της απόκρισης στην πρώτη οκταβα.

Με το που έβαλες τρινοβ και περιφερικά ηχεία και κεντρικό, έκλεισες και το θέμα της ισοστάθμισης και το πλεονέκτημα του πολυκάναλου ακούσματος.

Μπήκαν και πάνελ ηχητικής περιποίησης, έκλεισες κι αυτό το θέμα, στο επίπεδο του δυνατού.

Πλέον, με μια σωστή ισοστάθμιση σε αμφότερα τα συστήματα, κερδίζει κατά κράτος το ακριβό σεταπ, λόγω του μεγάλου αβαντάζ του τεράστιου δυναμικού εύρους.

Χάνει σε λεπτομέρειες, γωνίες τοποθέτησης και άτμος ηχεία.

Αυταααααααα...


Κι έτσι, γίνεται κατανοητό πως ένα ηχείο των 3.000€ μπορεί να παίξει καλύτερα από ηχείο των 60.000€, και με τρεις ντανες μπριστον.

Και που πάνε τα λεφτά.
 
Last edited:


wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.785
Reaction score
16.531
Τι ταινίες να δεις με δικάναλο;
Kανονικά :p
Γιατί να μη δεις;
Έτσι κι αλλιώς ο ήχος στην πλειονότητα των ταινιών αγγίζει τα όρια της γελοιότητας όσον αφορά τη ..."μεγέθυνση" του!!!
Τα βήματα, τα κλειδιά, τα πηρούνια, οι ανάσες, τα φιλιά, τα κύματα, τα πετραδάκια, τα φύλλα που κυλούν στο δρόμο απ τον αέρα... όλααα ακούγονται στα τέρματα που στον πραγματικό κόσμο δε συμβαίνει αυτό...
Όσο για το μπάσο... στα τέρματα κι αυτό ακόμα και κει που δε χρειάζεται .... συγκρούονται 2 ποδήλατα και τρέμει η γης....

εε;;; να τα έχουμε και στα τέρματα και σε 15 ηχεία;;; :p :p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.320
Reaction score
138.038
Kανονικά :p
Γιατί να μη δεις;
Έτσι κι αλλιώς ο ήχος στην πλειονότητα των ταινιών αγγίζει τα όρια της γελοιότητας όσον αφορά τη ..."μεγέθυνση" του!!!
Τα βήματα, τα κλειδιά, τα πηρούνια, οι ανάσες, τα φιλιά, τα κύματα, τα πετραδάκια, τα φύλλα που κυλούν στο δρόμο απ τον αέρα... όλααα ακούγονται στα τέρματα που στον πραγματικό κόσμο δε συμβαίνει αυτό...
Όσο για το μπάσο... στα τέρματα κι αυτό ακόμα και κει που δε χρειάζεται .... συγκρούονται 2 ποδήλατα και τρέμει η γης....

εε;;; να τα έχουμε και στα τέρματα και σε 15 ηχεία;;; :p :p
Δεν είναι έτσι.

Πιθανώς να είναι έτσι μόνο με κακοστημενα σεταπ εντυπωσιασμού.

Οι ταινίες, ιδίως οι σύγχρονες παραγωγές, παρουσιάζουν εκπληκτικό ήχο, εξαιρετική ποιότητα στις φωνές, άριστη ανάλυση, και τρομερή αληθοφάνεια.

Πολύ συχνά, η μουσική που ακούγεται από τις ταινίες, είναι τρομερής ποιότητας, σε επίπεδα ανώτερα των καλύτερων sacd.

Ακόμα και από νετφλιξ, στη γνωστή σειρά blacklist, έχει σημεία που παίζουν μικρά σύνολα κλασικής, να παθαίνεις σοκ με την αληθοφάνεια των βιολιών, μιλάμε για εξαιρετικές παραγωγές, άριστης ποιότητας ηχογραφήσεις.

Δε ξέρω από που άκουσες και έχεις τέτοια συμπεράσματα, αλλά διαφωνώ εντόνως, τουλάχιστον με αυτά που ξέρω και ακούω καθημερινά.

Εντάξει, υπάρχουν κάποιες ταινίες με βαρυφορτωμενο μπάσο, όπως αντίστοιχα υπάρχουν και τέτοιες ηχογραφησεις μουσικής. Είναι όμως εξαιρέσεις, ο μέσος όρος των σύγχρονων παραγωγών, είναι για σεμινάριο, άριστος..

Προφανώς, χρειάζεται να είναι όλα τα ηχεία στο πολυκάναλο σεταπ "σοβαρά", και όλα, ένα προς ένα, να έχουν ισοσταθμιστεί άριστα, και με απόλυτη ομοιογένεια μεταξύ τους.

Για άλλη μια φορά, δείτε 11 ηχεία πως παίζουν και πόσο διαφορετικά παίζουν μεταξύ τους:

284838_3dace97604daed69bd3f8d17f53c2a7e.jpg


Όχι, δεν είναι εύκολο, κι όχι, δεν είναι απλό. Καθόλου απλό. Αλλά...

11 γραμμές απόκρισης έχει αυτό το σχεδιάγραμμα...

Όχι 2, αλλά 11 ηχεία βλέπετε.

Και πολλοί ανάμεσά μας, δεν μπορούν να φέρουν έτσι ούτε 2 ηχεία μεταξύ τους!

Άντε γεια.
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.833
Reaction score
27.899
off topic, wonder woman, εξαιρετικός ήχος, απίστευτη η ποιότητα φωνής της πρωταγωνίστριας σε κάποιες σκηνές.
Απίστευτα χαμηλά και από L,R,SUB , πολύ καλός ήχος.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.320
Reaction score
138.038
Διόρθωση: όχι, μόνο 7. Τα οροφής δεν περιλαμβάνονται στο γράφημα.
Το λέει απο πάνω ρε φαλάκρα, 7 speakers. :tongue:
Άσε μας ρε μαλλιαρέ, λες και διαφέρουν τα από πάνω, που είναι ίδια με τα πέριξ, ούτε για πλάκα...

Όλα προσοχή, στην ευθεία, σα στρατιωτάκια.

Άντε, χαλάρωσε λίγο την ευθεία, δώσε καμία καμπύλη στα αριστερά. ;)

Νομίζω πρέπει να δοκιμάσεις το πράσινο ταργκετ κερβ του '16.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.859
Reaction score
84.985
Άσε μας ρε μαλλιαρέ, λες και διαφέρουν τα από πάνω, που είναι ίδια με τα πέριξ, ούτε για πλάκα...

Όλα προσοχή, στην ευθεία, σα στρατιωτάκια.

Άντε, χαλάρωσε λίγο την ευθεία, δώσε καμία καμπύλη στα αριστερά. ;)
Όχι, όχι, και ξανά όχι. :lolsign:

Εχει πολυ πλάκα αυτή η καμπύλη. Οταν την ακούς δεν σε ενθουσιάζει σαν κάτι άλλες, δεν σε γοητεύει.
Αλλά δεν εχει τίποτα που να ενοχλεί. Τίποτα. Δεν ενοχλεί τίποτα λέμε. Δεν μπορείς να αλλάξεις κατι, όλα ακούγονται χειρότερα. Πολύ γέλιο.

Μου δίνει την αίσθηση της πλήρους ανυπαρξίας συστήματος, εγω και η μουσική και τίποτα ανάμεσα.
 


Μηνύματα
414
Reaction score
891
Για ταργκετ κερβ, δείτε τις διαθέσιμες επιλογές, το ανέβασε ο ντιμιφουτ πρόσφατα:

View attachment 166420

Βλέπετε καμιά ευθεία πουθενά;
(Μόνο το πρώτο, το 1 ντεσιμπέλ ανά οκταβα, που αποτελεί το κατά Τουλ διορθωμένο μπρουελ κερβ)

Συζητήθηκε και εδώ:

Nομίζω πως προτιμώ την πράσινη και κόκκινη για να αισθάνομαι το μπάσο περισσότερο και να ακούω και τα ψηλά σχετικά φλάτ, όπως παίζει το ηχείο μου μόνο του εκεί άλλωστε. Δοκίμασα και μια σχετική ευθεία με σταθερή πτώση ανά οκτάβα. Πραγματικά δεν ενοχλεί τίποτα, όπως λέει και ο Ντίμιφουτ, αλλά τείνω προς την πρασινοκόκκινη.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.320
Reaction score
138.038
Εχει πολυ πλάκα αυτή η καμπύλη. Οταν την ακούς δεν σε ενθουσιάζει σαν κάτι άλλες, δεν σε γοητεύει.
Αλλά δεν εχει τίποτα που να ενοχλεί. Τίποτα. Δεν ενοχλεί τίποτα λέμε. Δεν μπορείς να αλλάξεις κατι, όλα ακούγονται χειρότερα. Πολύ γέλιο.

Μου δίνει την αίσθηση της πλήρους ανυπαρξίας συστήματος, εγω και η μουσική και τίποτα ανάμεσα.
Ναι, ξέρω.
Έτσι είναι. Εντελώς φλατ.

Την έχω ακόμα σωσμένη στα πρισετς αυτήν την κλίση των 0.9 ανά οκταβα, την έχω ονομάσει "Τουλ". ;)

Χάρακας. Ο ορισμός του φλατ.
Τίποτα δεν ενοχλεί, αλλά και τίποτα δεν ενθουσιάζει.

Αποτελεί το πρώτο πρισετ που έκανα. Για μήνες αυτό άκουγα.

Μάλλον τελικά, νομίζω πως προτιμώ λίγο ενθουσιασμό.. ιδίως για κραφτγουερκ και Μόμπι, αλλά και μπλουζιές, είναι πιο καβλαντισμένος ο ήχος με καμπύλες. ;)

Θέλει και λίγο ενθουσιασμό το στέρεο, να σε γοητεύει να σε έλκει, να ακούς μπάσο για το μπάσο, για να γουστάρεις. Ειδάλλως καταντάει πολύ ..επίπεδο.
Σωστό μεν, αλλά τι; Μοναχοί του όντιο; Μοιάζω με καλόγερο στο Άγιο όρος με νηστεία και προσευχή; Ρε πάμε για μπριζολάρες και μπύρες και χέσε τις νηστείες...
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.172
Reaction score
35.906
Ναι, ξέρω.
Έτσι είναι. Εντελώς φλατ.

Χάρακας. Ο ορισμός του φλατ.
Τίποτα δεν ενοχλεί, αλλά και τίποτα δεν ενθουσιάζει.



Μάλλον τελικά, νομίζω πως προτιμώ λίγο ενθουσιασμό..
είναι πιο καβλαντισμένος ο ήχος με καμπύλες. ;)

Θέλει και λίγο ενθουσιασμό το στέρεο, να σε γοητεύει να σε έλκει, να ακούς μπάσο για το μπάσο, για να γουστάρεις. Ειδάλλως καταντάει πολύ ..επίπεδο.
Σωστό μεν, αλλά τι; Μοναχοί του όντιο; Μοιάζω με καλόγερο στο Άγιο όρος με νηστεία και προσευχή; Ρε πάμε για μπριζολάρες και μπύρες και χέσε τις νηστείες...
Εμ...

χρονια στα λεμε εσυ τιποτα , προσπαθεις να τα φερεις εκει ολα ισια..

δε μας ακους κι εμας με τις καμπυλες μας να μαθαινεις...

χρονια με τους λαμπατους αυτες τις σαλτσες προσπαθουσαμε αλλα που να τα καταλαβεις εσυ..
..
Τωρα γινεται το αντιθετο, αλλα που θα παει, θα ερθουν κοντα οι δρομοι μας...
8-):roflmao:
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.983
Reaction score
11.438
Εγώ προσπαθώ να είμαι μοναχός. Φτιάνω την καμπύλη την προβλεπέ και μετά βάζω τη γεννήτρια του REW. Ξεκινώ από τα μεσαία, να ακούγονται μέτρια προς δυνατά, ίσα-ίσα να μη σε τρελαίνουν τα 1000Hz και συνεχίζω προς τα κάτω. Ε, κάπου στα 40Hz και κάτω ντεν ακούει τίποτα. Το REW μετράει output αλλά γω ντεν ακούει. Κουφός, ε;
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.856
Μηνύματα
2.954.548
Members
38.250
Νεότερο μέλος
paris29
Top