Φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.579
Reaction score
27.429
Σαφώς και αυξάνεται. Γλυτώνεις τον χρόνο 1-2 φορές την βδομάδα που θα ξοδέψεις σταματώντας στο βενζινάδικο. Όλο τον χρόνο.
Το μόνο που κάνεις είναι να το βάλεις στην μπριζα ξεπαρκαροντας όταν πέσει η μπαταρία κάτω από 20%, με προγραμματισμό να φορτίσει με νυχτερινό και έως 70-80%. Μια φορά το προγραμματίζεις και τέλος, η κίνηση να το βάλω στην μπριζα μου παίρνει κάποια δευτερόλεπτα, και το πρωί είναι έτοιμο να φύγω.´
Και γλιτώνω και το μπλα μπλα στα βενζινάδικα.
Γιατί εσύ στα βενζινάδικα πιάνεις την πάρλα , με τους βενζινοπώλες ?
Εγώ πάω γεμίζω πληρώνω φεύγω κύριος. Σε τρία έως πέντε το πολύ λεπτά.Σιγά τον χρόνο που τρώς από την ζωή σου. Η κίνηση μέσα στο μποτιλιάρισμα της Τσιμισκή δεν σε ενοχλεί ?
Αμα δε γουστάρω δε μιλάω και καθόλου άμα λάχει.
Γιατί πρέπει σώνει και καλά να πιάσουμε την πάρλα?
Ρε δεν πας καλά. :rofl:
 



MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.224
Reaction score
10.651
Ίσως απροσδόκητο, αλλά η πληρέστερη βάση δεδομένων για τους διαθέσιμους φορτιστές στην Ελλάδα, είναι... κρατική. Φυσιολογικό, αφού όλοι όσοι τοποθετούν φορτιστές, είναι υποχρεωμένοι να τους δηλώνουν στη λίστα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης.

1725026059118.png
 
Last edited:


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.496
Reaction score
98.324

Μηνύματα
7.445
Reaction score
1.533
Γιατί είναι σημαντικό ορόσημο οι 900.000 φορτιστές; Δεν θα ήταν πιο λογικό να είναι σημαντικό ορόσημο π.χ. το 1 εκ. φορτιστές;
 

Μάκης Ευμορφόπουλος

Αντιπρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
456
Reaction score
232
Καλημέρα γνωρίζει κάποιος αν αυτός φορτιστής
μπορεί να χρησιμοποιηθεί
για φόρτιση byd atto3 kai tesla model 3
 

gid

Μηνύματα
8.161
Reaction score
9.394
Γιατί είναι σημαντικό ορόσημο οι 900.000 φορτιστές; Δεν θα ήταν πιο λογικό να είναι σημαντικό ορόσημο π.χ. το 1 εκ. φορτιστές;
Γιατί είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του 100.000............................... :rolleyes:
 



MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.224
Reaction score
10.651
Καλημέρα γνωρίζει κάποιος αν αυτός φορτιστής
μπορεί να χρησιμοποιηθεί
για φόρτιση byd atto3 kai tesla model 3
Τόσο το Atto 3 όσο και το Model 3 φορτίζουν -ανεξάρτητα έκδοσης- μέχρι 11kW από AC, με χρήση σύνδεσης IEC 62196 Type 2. αυτές είναι οι προδιαγραφές του εν λόγω φορτιστή, άρα είναι συμβατός και αξιοποιεί τις μέγιστες ταχύτητες AC φόρτισης και των δύο οχημάτων.
Βέβαια, για να γίνει αυτό, χρειάζεται τριφασική παροχή με καλωδίωση τουλάχιστον 2,5mm2 και πρίζα βιομηχανικού τύπου. Αλλιώς, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο παρεχόμενος προσαρμογέας για πρίζα σούκο, οπότε η μέγιστη θεωρητική ισχύς φόρτισης περιορίζεται στα 230V*16A=3.680W, αφού χρησιμοποιείται μόνο η μία AC φάση.
 



Μηνύματα
1.439
Reaction score
1.259
Νομίζω του Model 3 είναι τριφασικός. Ας απαντήσει ένας κάτοχος.
Απάντηση από chatgpt:
Στην Ευρώπη, το Model 3 έρχεται εξοπλισμένο με ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW που υποστηρίζει τριφασική φόρτιση (AC) μέσω του Type 2 βύσματος
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.496
Reaction score
98.324
Καλημέρα γνωρίζει κάποιος αν αυτός φορτιστής
μπορεί να χρησιμοποιηθεί
για φόρτιση byd atto3 kai tesla model 3
Με αυτή τη σύνδεση που έχω κυκλώσει στη φωτογραφία

Portable EV Charger 11KW 16A 3 Phase Wi-Fi.png



δεν παίρνεις 11 kW με τίποτα. Στην πράξη μέχρι 2 το πολύ, αφού η σούκο χρησιμοποιεί την 1 φάση.

Γίνεται μόνο αν φέρεις ηλεκτρολόγο και συνδέσει και τις 3 φάσεις από τον πίνακα στην θηλυκή φίσα.
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.496
Reaction score
98.324
Ηλεκτρολόγος θα έρθει σίγουρα το για να συνδέσει το μηχανάκι αξίζει να το πάρω το έχει κάποιος δουλέψει
Προσωπικά δεν θα το έβαζα. Θα προτιμούσα την λύση ενός σταθερού επίτοιχου φορτιστή με ξεχωριστή παροχή από τον πίνακα, δικό του πινακάκι και ασφαλειοθήκη με αντικεραυνικό.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.224
Reaction score
10.651
Αντικεραυνικό μπορεί να μπει και σε αυτό, αλλά όχι Type B ρελέ για διαρροή DC ρεύματος. Κάτι άλλο που δεν έχει και ίσως χρειάζεται σε κάποιους, είναι smart χαρακτηριστικά, ρύθμιση φόρτισης σε συνάρτηση με πορτοκαλί τιμολόγια, RFDI reader κλπ. Μπορεί βέβαια σε κάποιους άλλους να είναι άχρηστα και περιττό κόστος...
Είναι πάντως μια οικονομική και ευέλικτη λύση για κάποιον που έχει πχ σπίτι και εξοχικό -ιδανικά με τριφασική παροχή- και μοιράζει το χρόνο διαμονής μεταξύ των δύο.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.464
Reaction score
7.827
Προσωπικά δεν θα το έβαζα. Θα προτιμούσα την λύση ενός σταθερού επίτοιχου φορτιστή με ξεχωριστή παροχή από τον πίνακα, δικό του πινακάκι και ασφαλειοθήκη με αντικεραυνικό.
Η ξεχωριστή παροχή, το πινακάκι, οι προστασίες κλπ. είναι δεδομένα. Από εκεί και πέρα, εγώ δεν καταλαβαίνω τι προσφέρει ο φορτιστής σου να είναι βιδωμένος σε ένα συγκεκριμένο σημείο στον τοίχο.

Κι εγώ τέτοιο φορτιστή-καλώδιο έχω και βολεύει πολύ. Στο σπίτι έχω βγάλει 2 βιομηχανικές πρίζες, μια μέσα στο γκαράζ και μια έξω. Και όταν πάω διακοπές το παίρνω μαζί και φορτίζω με τον αντάπτορα για σούκο.
Αντικεραυνικό μπορεί να μπει και σε αυτό, αλλά όχι Type B ρελέ για διαρροή DC ρεύματος.
Το ρελέ θα μπει στο πινακάκι που θα του δίνει ρεύμα.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.426
Μηνύματα
2.940.528
Members
38.183
Νεότερο μέλος
tzimarou
Top